Fitness Seller

Verlies NOOIT sleutels huurauto!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Dit weekend hebben we een grote verhuizing achter de rug zowel prive als voor Sportfood.
We hadden een Mercedes Sprinter gehuurd (kleine vrachtwagen) om alles te verhuizen. Op een of andere manier zijn we de sleutels kwijtgeraakt in alle puinhoop. Nou ja, niks aan te doen denk je dan, betalen we wel een paar nieuwe.
Hou je vast: vervanging sleutel voor een Mercedes Sprinter: €325 ex.BTW!:eek:
Moraal van het verhaal lijkt me duidelijk.:mad:

allo zeg, das ook een aardig ticketeke

Wew.. lame.. Dat zijn wel een paar centen man

Die mensen proberen je door allerlei manieren zoveel geld als mogelijk uit je zakken te halen. Ik weet zeker dat ze voor het maken van een nieuwe zo'n 10 euro betalen echt niet normaal!!

omg waar worden die sleutels van gemaakt?

Diamant?

daar moet je een aardig wat supps voor verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, niet normaal he?
Het is zo'n electronische sleutel die je in het contactslot stopt. Dan nog vind ik de prijs echt absurd.

325e klopt wel, zijn geen gewone sleutels namelijk van de nieuwere mercedes. Wel mooi klote 325e

Kun je het niet op een verzekerings dingetje gooien?

Die mensen proberen je door allerlei manieren zoveel geld als mogelijk uit je zakken te halen. Ik weet zeker dat ze voor het maken van een nieuwe zo'n 10 euro betalen echt niet normaal!!
Gaat toch weg man! Weet je wat er tegenwoordig allemaal zit in zo'n sleutel?
Die ga je niet maken hoor voor 10 euro!

Vergeet dat maar, MB sleutels komen vanaf fabriek.

Helemaal klote aangezien je hem waarschijnlijk vandaag of morgen gewoon doodleuk ergens tegen komt. 325 euro voor niets gelapt.

je had beter aangifte kunnen doen dat je beroofd werd :P

ja, hele unit vervangen met contact en deursloten zeker?

alsof die lullo's geen reserve hebben...

ik denk dat je genaait bent..

ja, hele unit vervangen met contact en deursloten zeker?

alsof die lullo's geen reserve hebben...

ik denk dat je genaait bent..

dat gebeurd nooit, ook al ben je al je sleutels kwijt, kunnen ze nog steeds aan de hand van je chasisnr de originele sleutel laten bijmaken.
Tis gewoon de sleutel zelf en het programeren dat zo duur is..
ik betaalde vorig jaar 250 euro voor een autosleutel van een audi van 8 jaar oud...

Terug
Naar boven