Fitness Seller

Verlies NOOIT sleutels huurauto!

Sleutels zijn absurd duur!!

Wilde ooit voor de auto van mijn vader een tweede sleutel maken met alle toeters en bellen, kreeg ik een prijs voorgeschoteld van +/- 100 euro. Wtf..

Zowiezo ben ik niet zo'n fan van auto's huren.
Heb al vaker verhalen gehoord dat de verhuurder dubbele sleutels heeft (logisch) en deze gebruikt (vooral in de vakantielanden) om 's nachts je auto (of scooter) te jatten, en daarna dan ook nog geld vangen omdat de auto of scooter zogenaamd gestolen is.
afzetters.

zonder sleutels wordt dat nogal moeilijk :D

harder duwen jongens... :D

Hahhaha! Ik was net 10 minuten wakker bro, vergeef me!:D

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Dit zijn helaas normale prijzen voor dit soort sleutels. Zo kost een beetje BMW sleutel ook al snel 400€.

De kosten zitten hem inderdaad in de chip die erin zit, en die vervolgens moet worden ingelezen.

Zo had ik voor een 10 jaar oude Mitsubishi een sleutel bij moeten laten maken, kosten:
- sleutel: 100€
- inlezen: 50€

Er staat me ook iets van bij dat bepaalde Renault sleutels richting de 500€ gaan.

Kan wel ja, dat zijn van die kaartjes, geen sleutels.

Juist ja.
Trouwens bij Renault gaat de deur van de auto automatisch van het slot zodra je de handgreep bedient.
Zolang je dat kaartje dus op zak hebt.

Geen idee waarom ik dit post, misschien om wijs over te komen, ter compensatie van mijn post hierboven:o

Juist ja.
Trouwens bij Renault gaat de deur van de auto automatisch van het slot zodra je de handgreep bedient.
Zolang je dat kaartje dus op zak hebt.

Geen idee waarom ik dit post, misschien om wijs over te komen, ter compensatie van mijn post hierboven:o

klinkt heel wijs :bow2:

;)

Terug
Naar boven