AndroidHealthClinic

Verliesronde halve finale: ShadyNG vs Sanca, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft er gewonnen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
3-8 in mijn voordeel

Het is leuk om de battle te winnen maar het is minder dat er zo weinig stemmers zijn

Yaaahrrrr matey, ze noemen me de piraat
Heel Dbb is nu getuige hoe je van de plank gaat
De rhymes die ik drop vertellen jou waar je staat
Onderaan de voedselkring, ik de king, jij een slaaf

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt de derde plek te pakken Sanca. Gefeliciteerd. :3e: De officiële aankondiging komt zodra de finale is gespeeld. Je kunt als je wilt de zoen eventueel komen ophalen, meer dan dat kun je niet winnen wanneer je als derde bent geplaatst. :D

De troostprijs gaat naar Tatt de troll want hij is niet verder gekomen dan de eerste ronde en krijgt een draai om zijn oren, die hij ook kan komen ophalen. :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat

Misschien heeft Sportfood ook wat voorzien voor de 3de plek :D

Misschien heeft Sportfood ook wat voorzien voor de 3de plek :D

Als jij de uurloon van ButchMcDick betaald die hij aan deze contest heeft gespendeerd, dan hebben we een deal. :D

De eerste prijs is een samplepakket t.w.v. €25. Ik zal kijken of ik nog het een en ander kan regelen voor de tweede en derde plek. ;)

De eeuwige roem heb je sowieso en kun je op je C.V. zetten. ;)

Laatst bewerkt:
Als jij de uurloon van ButchMcDick betaald die hij aan deze contest heeft gespendeerd, dan hebben we een deal. :D

De eerste prijs is een samplepakket t.w.v. €25. Ik zal kijken of ik nog het een en ander kan regelen voor de tweede en derde plek. ;)

De eeuwige roem heb je sowieso en kun je op je C.V. zetten. ;)

Je krijgt een zoentje van Glecky, als je dan nog eens over zn buik wrijft krijg je 7 jaar geluk, voorspoed en gains

Terug
Naar boven