XXL Nutrition

vermoeid door trainen?

Marco282

Cool Novice
Waardering
0
oke, het klinkt misschien wat stom maar ik was er gewoon benieuwd naar, tis ook niet echt belangrijk ofzo:P
maar sinds ik weer (zwaar)train heb ik het idee dat ik veel vermoeider ben? kan 's ochtends mn bed niet meer uitkomen waar ik eerder nooit problemen mee had en ik slaap toch echt 8 uur per nacht. ook kan ik merken dat ik overdag veel vermoeider ben... kan dit met mn training te maken ehbben? en is het verstandig om langer te gaan slapen ivm beter voor de vooruitgang enzo? kan het niet echt vinden in de zoekmachine dus ik dacht ik post het even;)

zal wel met de training & voeding te maken hebben, wat eet je zo op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
ja daar had ik al een keer wat over gepost, toen vond iedereen dat ik te weinig at;)
ik eet nu op het moment 300 ml melk met brinta als ontbijt, soms broodje erbij, 8 boterhammen op school als lunch verdeeld over de dag, soms nog broodje van de kantine erbij(broodje gezond, hamburger etc.) thuis nog 3 boterhammen (dat is meestal rond 3 uur..) dan savonds avondeten groente vlees/vis en aardappels, ik heb geen idee hoeveel gram van alles precies, maar meestal eet ik de pan wel leeg zegmaar en dan savonds vaak nog 2 stuks fruit en dat soort dingen

ben alleen wel 17 jaar en 1.95m en weeg ook maar 70 kilo...

heb alleen beetje probleem met zeurende ouders.. die vinden dat ik wel genoeg eet en denken dat als ik nu veel ga eten dat het gewoon gewenning is en dat ik het hier ook wel meer red, en ze denken dat als ik nu meer ga eten ik het mezelf dus aan ga wennen en er straks weer moeilijk af kom...:(

had ik de eerste tijd ook gewoon nog eerder naar bed :D

is dit ook beter voor de groei dan zegmaar? eerder naar bed gaan? heb nog niet zo'n zin om half 10/10 uur mn bed in te duiken(A), maar als het beter is enzo dan begin ik er wel aan

Ik weet niet hoe lang je traint...

Langer slapen is altijd goed, en ik denk dat je ook wat meer moet eten...

11 uur naar bed is ook prima, zorg dat je tussen de 7 en 9 uur slaap hebt (varieert per persoon). Zo slecht is je voedingsschema niet, maar als je honger hebt is dat wel een teken dat je te weinig eet. Gewoon door blijven zeuren en laat je niet verhongeren door je ouders ;)

7 uur is echt te weinig voor een tiener.

Terug
Naar boven