AndroidHealthClinic

Vermoeid gevoel in benen.

Maartennnn

Advanced Bodybuilder
Waardering
193
Lengte
1m85
Massa
90kg
Hallo allemaal ik heb een probleem bij het squatten namelijk als ik bij me 4e set ben met squatten krijg ik een vermoeid gevoel in me benen dit is erg vervelend aangezien ik dan niet mijn volledige aantal reps kan maken. Iemand tips?

Je squat waarschijnlijk nog maar net.

Gewoon blijven doen en lager gewicht pakken, zorgen dat techniek goed zit en reps maken.

Gewoon wennen inderdaad, maar let ook eens op je ademhaling!
En neem je genoeg rust tussen sets?

• Topic Starter Topic Starter
Ik squat al ruim een 3 maanden en heb er sinds het begin al last van??? Ook voel ik pijn in mijn rechter bicep tijdens het squatten???

Je gaat deud

Pak je barbell is anders vast, of minder hard in knijpen dan gaat je bicep pijn weg.
Als je de squat met eens wat lichter maakt, heb je dan hetzelfde probleem?

Als je bij je vierde werkset niet aan je reps komt ben je dus te zwaar aangevangen. Gewoon wat terug in gewicht en pas verhogen als je al je werksets compleet hebt uitgevoerd.

huh je wordt vermoeid door een inspanning dat is echt raar ... ik zou naar de dokter gaan

Als je bij je vierde werkset niet aan je reps komt ben je dus te zwaar aangevangen. Gewoon wat terug in gewicht en pas verhogen als je al je werksets compleet hebt uitgevoerd.

thnx ik zal het proberen.
ik heb dit bijvoorbeeld ook bij skull crushers bij set 4 zijn mijn triceps echt helemaal dood???

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 18:06 ----------

Krijg pijn mn balzak ,dats pas wat

dat is wel heel vervelend ja ik zelf heb hier alleen last van als ik bench press doe

niemand?

thnx ik zal het proberen.
ik heb dit bijvoorbeeld ook bij skull crushers bij set 4 zijn mijn triceps echt helemaal dood???

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 18:06 ----------

dat is wel heel vervelend ja ik zelf heb hier alleen last van als ik bench press doe

Doe dan 3 Setjes skull crusher en pak desnoods nog een paar sets Triceps extensions ofzo om de nadruk op je triceps nog even te legge?

Doe dan 3 Setjes skull crusher en pak desnoods nog een paar sets Triceps extensions ofzo om de nadruk op je triceps nog even te legge?

thnx zal het proberen. Nu ging ik vandaag biceps trainen en bij de 3e oefeningen 3e set waren ze helemaal kapot??? Echt heel raar.

Anders eens een tijdje proberen om rond de 12 herhalingen te gaan zitten om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen.

Kortaf?

Je hebt gewoon geen conditie

No-offence

naja als jou benen niet moe worden van squatten doe je iets verkeerd

Hhaha lolled irl,
OP doet aan squatten

O loll

Terug
Naar boven