AndroidHealthClinic

vermoeid tijdens kuur

hoort erbij, niet lopen b**chen en gewoon gaan. evt eca-stackje erin en verder gewoon jezelf ertoe zetten!

• Topic Starter Topic Starter
efedrine,is dat zoiets als guarana?

als je dat niet eens weet wtf doe je dan in t sterioden gedeelte?

Hij wordt voorlopig wel die hoek in geluld, niet direct zo spastisch he propje :roflol:

twee tabs caffeine voor je training doet wonderen!

guarana is idd een goed alternatief..echter wel wat hoger doseren.

@ dennis..wat ben je lichtontvlambaar tut..:kiss:

Ja erg he? Zelfs mij viel dat ook al op. Wie het niet eens is met Dennis zal ge-owned worden. "Had je het soms gegen mij"? Kom maar hier, dan bats ik je er 1 op je klotekop nerd. Fina 4 lifeeeeeeeeee :roflol:

eca ga ik niet gebruiken,dat is om af te vallen,ik ben aant bulken ,toch bedankt voor tip

Idd, straks heb je naast het feit dat je voldoende energie hebt ook nog eens te maken met gains die schoner uitvallen door ECA/ECY gebruik. Dat zou balen zijn.

B12 doet het bij mij ook erg goed voor energie.

Dennis ga je nog naar Defqon?

Plassende vrouwtjes langs de kant van de weg/in de berm bekijken om je vervolgens thuis af te kunnen trekken? :roflol:

ga wss wel ja......maar met twee vrouwen....die voer ik de hele dag dope en en veel water...begint voor mij t feest na afloop in de file al hahahaha.

aftrekken doe ik btw niet veel meer....heb ik zo mijn meisjes voor ;)

Idd, straks heb je naast het feit dat je voldoende energie hebt ook nog eens te maken met gains die schoner uitvallen door ECA/ECY gebruik. Dat zou balen zijn.

weet het toch niet zo hoor met die eca,ik ga er eens wat info over op zoeken...
b12 neem ik al
toch bedankt voor tip

Dennis ga je nog naar Defqon?

Plassende vrouwtjes langs de kant van de weg/in de berm bekijken om je vervolgens thuis af te kunnen trekken? :roflol:

willen jullie je coïtusverhaaltjes ergens anders gaan vertellen ja? dit is een serieus topic over anabolengebruik....

Altijd last van tijdens de kuur. Neem ik gewoon op de koop toe....

ik word superlui van testosteron ik kan de hele dag wel slapen.

gewoon doorheen zetten, het is niet anders.

Terug
Naar boven