Fitness Seller

vermoeid tijdens kuur

willen jullie je coïtusverhaaltjes ergens anders gaan vertellen ja? dit is een serieus topic over anabolengebruik....
(zegt een nieuwbee met 170 posts;))

Maaar euuu Gozerd, geloof dat er een mega geheim drankje op de markt is, dat je vleugels geeft! Ben de naam alleen kwijt, heeft iets te maken met een rooie hond ofzo! Schijnt vet goed te zijn voor energie!

PrObEer dAt eEnS mAn!

:D

• Topic Starter Topic Starter

Maaar euuu Gozerd, geloof dat er een mega geheim drankje op de markt is, dat je vleugels geeft! Ben de naam alleen kwijt, heeft iets te maken met een rooie hond ofzo! Schijnt vet goed te zijn voor energie!

PrObEer dAt eEnS mAn!

JA:rolleyes: EchT wEL ,DaN MoT Ik EerSt dE aiR uiT mijN NiKieS spRinGen . :D Ik ga het bij de guaranatabletten houden dan,thx voor tips

PrObEer dAt eEnS mAn!
JA:rolleyes: EchT wEL ,DaN MoT Ik EerSt dE aiR uiT mijN NiKieS spRinGen . :D Ik ga het bij de guaranatabletten houden dan,thx voor tips

Laat ff weten of 't wat helpt!

Oja, en niet te veel rukken, daar wordt je ook suf van....... :cool:

Terug
Naar boven