AndroidHealthClinic

vermoeid

hey dirk..

ik heb zelf ook elke dag last van vermoeidheid, ik voel me meestal gewoon klote. Dit gevoel verdwijnt meestal op de helft van mijn training dan voel ik me energiek.. maar na een uur ofzo na de training klap ik weer in.. ik ben al verscheidene malen bij de dok geweest, bloed laten testen, maar bloedwaardes waren allemaal goed. ook heb ik een tijd gedacht dat het aan mijn neus lag, ik kon er niet good door ademen, en dat ik daardoor teweinig zuurstof binnenkreeg, hier ben ik aan geopereerd. De operatie is niet helemaal goed gelukt, maar toch is het verbeterd, maar met mijn vermoeidheid is het absoluut niet verbeterd. Dus ik denk dat ik ook hier de oorzaak niet moet zoeken.. ik ben er toch weer helemaal zat van dus ik ga maar wéér naar de dokter toe, ik ga een volledig lichaamsonderzoek aanvragen. Want vermoeidheid kan aan 1001 oorzaken liggen. Te weinig schildklierhormoon, slecht functionerende lever, slecht fucntionerende darmen, te weinig slaap, te onregelmatige slaap, suikerziekte, 'burn-out' etc. etc. Toen ik de vorige keer bij de dokter was zei die dat het misschien door sport kon komen, ik voetrbal 3 x per week en train 4/5 x per week. Maar ik ben het hier niet mee eens want ik was al zo vermoeid vóór dat ik uberhaupt met krachtsport begon. En dan zouden imo alle profvoetballers, judoka's etc. ook allemaal oververmoeid moeten zijn. IIg succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb vandaag mijn bloed uitslag gekregen, en alles wat gewoon normaal dus ik snap er geen reed van hoe en wat.
wat kan ik nu het beste doen?? iemand tips?

Ik zou toch nog eens vragen of hij een test heeft laten uitvoeren op klierkoorts. Ik had enkele jaren geleden ook plotseling antilichamen van klierkoorts in mijn bloed. Mijn ouders kunnen zich niet herinneren dat ik het ooit heb gehad als kind. Bij mij is het wel nooit echt doorgebroken. Voor de rest zou ik je aanraden een weekje echte rust te nemen. Eventueel een week wel meer dan 8-9 uur slaap per dag. En ook niet trainen gedurende één week. Zeker niet dat intensieve voetbal.

Terug
Naar boven