XXL Nutrition

Vermoeidheid kuur

Stabielja

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Dag,

ik zit nu in dag 17 van mijn kuur en merk sinds gister dat mijn slaap raarder wordt qua dromen en inslapen veel moeilijker gaat. Toch lukt het mij nog wel als ik eenmaal slaap in iedergeval minimaal 8 uren te slapen, nou merk ik alleen dat er steeds meer vermoeidheid komt optreden? Is dit omdat mijn lichaam moet wennen aan de kuur? Ben namelijk benieuwd wanneer er meer kracht komt, mijn gear is sowieso echt en mijn biceps zijn al 2,5cm dikker toen ik ging meten, ook is er 4 kg lichaamsgewicht bijgekomen. Hoop dat die vermoeidheid namelijk minder gaat worden later in de kuur en ben daar erg benieuwd naar. Ik gebruik 2x 300mg test e per week (elke 3,5 dag).

Laatst bewerkt:
Elke kuur vraagt wat extra energie van je lichaam he, die vermoeidheid kan door verschillende factoren komen.
Pak je wel genoeg rustdagen? of blijf je door trainen?
Kan goed zijn dat je mindset enorm is maar dat je lichaam gewoon om rust schreeuwt.

leg eens uit wat je met vermoeidheid bedoeld Aziz

• Topic Starter Topic Starter
leg eens uit wat je met vermoeidheid bedoeld Aziz
duizelig, beetje misselijk, zwaar gevoel in mijn hoofd en gevoel dat ik in middag in slaap kan vallen. In de avond verdwijnt dit vaak. Ik train 6 dagen per week. bovenlichaam rug biceps, benen, bovenlichaam borst triceps, bovenlichaam rug biceps en dat 2x per week. Elke spiergroep 2x per week, op het moment werk ik niet dus daarom wou ik ook volledig focus op training leggen, heb niet veel stress op het moment. Dus het zou overbelasting kunnen zijn alleen lijkt dit mij onwaarschijnlijk sinds ik wel veel rust pak buiten de sportschool. Verbeter mij als ik fout zit s.v.p.

Is ook persoonlijk, de één kan wel prima 6 dagen per week sporten. Zelf merk ik dat bij mij de sweet spot ligt bij 4 dagen per week op de manier zoals ik nu train.
Vermoeidheid tijdens de kuur heb ik trouwens altijd, niet zoals jij duizelig en misselijk maar ben duidelijk meer vermoeid dan anders.
Is natuurlijk ook een stress op je lichaam, niet alleen het gebruik maar je trainingen zijn ook zwaarder, meer eten wat je moet verwerken etc.
Daar moet je lichaam wel van herstellen en veroorzaakt denk ik die vermoeidheid.

Is ook persoonlijk, de één kan wel prima 6 dagen per week sporten. Zelf merk ik dat bij mij de sweet spot ligt bij 4 dagen per week op de manier zoals ik nu train.
Vermoeidheid tijdens de kuur heb ik trouwens altijd, niet zoals jij duizelig en misselijk maar ben duidelijk meer vermoeid dan anders.
Is natuurlijk ook een stress op je lichaam, niet alleen het gebruik maar je trainingen zijn ook zwaarder, meer eten wat je moet verwerken etc.
Daar moet je lichaam wel van herstellen en veroorzaakt denk ik die vermoeidheid.
Voordat ik aan de kuur begon sporten ik soms zelfs 7 dagen per week (dit ging paar maanden door en kwam aan in massa), 2x cardio omdat ik rugby training had. Heb nu even pauze genomen deze week met rugby training. Ik zal vandaag alleen deadliften en daarna even weekendje rust nemen om te kijken hoe dat bevalt. Rust vind ik moeilijker dan hard trainen.

Voordat ik aan de kuur begon sporten ik soms zelfs 7 dagen per week (dit ging paar maanden door en kwam aan in massa), 2x cardio omdat ik rugby training had. Heb nu even pauze genomen deze week met rugby training. Ik zal vandaag alleen deadliften en daarna even weekendje rust nemen om te kijken hoe dat bevalt. Rust vind ik moeilijker dan hard trainen.
Begrijpelijk ook, zou ook liefst 24/7 trainen, maar zie die rust maar als iets possitief.
Trainingen na een dag rust gaan altijd een pak beter.

oralls in je kuur ?

Rugby, nice! Welke positie speel je?

Dag,

ik zit nu in dag 17 van mijn kuur en merk sinds gister dat mijn slaap raarder wordt qua dromen en inslapen veel moeilijker gaat. Toch lukt het mij nog wel als ik eenmaal slaap in iedergeval minimaal 8 uren te slapen, nou merk ik alleen dat er steeds meer vermoeidheid komt optreden? Is dit omdat mijn lichaam moet wennen aan de kuur? Ben namelijk benieuwd wanneer er meer kracht komt, mijn gear is sowieso echt en mijn biceps zijn al 2,5cm dikker toen ik ging meten, ook is er 4 kg lichaamsgewicht bijgekomen. Hoop dat die vermoeidheid namelijk minder gaat worden later in de kuur en ben daar erg benieuwd naar. Ik gebruik 2x 300mg test e per week (elke 3,5 dag).
Dromen komt door de gear, zou maar geen tren aanraken als je niet graag raar droomt

Tijdens mijn laatste bulkkuur op 600mg test voelde ik me ook nogal ellendig moet ik zeggen. Harde training en waarschijnlijk ook een beetje overtraining, elke fucking dag enorme hoeveelheden voedsel tegen je zin in etc, waarschijnlijk een beetje te lang in een kcal overschot gezeten... dat zijn allemaal dingen die invloed hebben.

Toen ik vervolgens ging cruisen en minder eten voelde ik me opeens weer stukken beter.

Terug
Naar boven