Fitness Seller

Verrader

LOL boos omdat die gepest word op DBB, alleen de echte mannen blijven lid hier.

:roflol grappig, maar ook best triest (27j, zoekt een ander forum/vriendjes dan bb omdat ie boos is, zijn gedrag, ...)

• Topic Starter Topic Starter
Hij wordt gewoon geplayed door de chickies vanaf tweede pagina :eek:

Laatst bewerkt:
DBB is 90% alleen maar grappen en grollen, maar die gozer gedraagt zich echt als een kind van 12.:roflol:

Luppie zit daar ook, en nog wat andere members van DBB.

Laatst bewerkt:
De vrouwen daar hoeven nog geen dubbelzinnig masker op te zetten om een zwerm happend testosteron op afstand te houden zoals hier wel het geval is.

Maar als je op dit forum je rug niet recht weet te houden met gedrags beheersing en oprechte gebektheid zeg dat ook iets over je beperking van je maatschappelijke en carrière kansen in het echte leven.

Als je op een forum zo door chicks geplayed wordt weet je ook gelijk dat je te maken hebt met fatso's en tranny's.

DBB is 90% alleen maar grappen en grollen, maar die gozer gedraagt zich echt als een kind van 12.:roflol:

Luppie zit daar ook, en nog wat andere members van DBB.

Inderdaad, zijn inbreng in het topic
Luppie
Je wil leren dus dan zal ikalvast beginnen met zeggen dat gewicht niet bepaald hoe groot jou'n spieren word. bvb iemand die 200 squat 150kg kan bankdrukken die kan (hoedt niet altijd) minder massa heben dan iemand die maar de helft neemd van dat gewicht. Afwisselen dus, datis de beste optie voor massa maken.
Suc6
Aldus de man die alles over vlora en vauna weet:D

Als je op een forum zo door chicks geplayed wordt weet je ook gelijk dat je te maken hebt met fatso's en tranny's.

Onzin. Espi is een onwijze sexy griet (type Loca, hadden 1 eiige tweeling zussen kunnen zijn) dus Supradynn boft gewoon dankzij het geluk bij een ongeluk.

Op dutchbodybuilding ging ik ertegenin met hele zondag rellen als gevolg (ze daagde me gewoon uit, en ik zal ook weleens wat verkeerds hebben gezegt), met als gevolg dat ik zwaar ranzige zooi ging posten enzo best aardig veel karma kreeg, totdat ik een pic poste van een soldaat met een draaiende hakenrkuis op een quote van iemand, die ik een racistische opmerking vond maken. daarop kreeg ik een waarschuwing waardoor ik compleet door het lint ging, en toen werd ik gebanned uiteraard, maar ik hielp juist ook veel mensen enzo, daarom vind ik het zo wrang maar goed.

Dit forum is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders, en begin me juist hier thuis te voelen, ik heb diegene geblokt vanwie ik problemen verwacht dus ik ga het nu uit de weg, net als irl .

Jezus, die Supradynn is nog een grotere mong**l als dat hij hier al leek.

En hij is 27, een beetje huilen op een ander forum omdat hij hier werd gepest:roflol:

Ik heb te doen met al die andere fora die onze afdankertjes krijgen, al zijn die voor hen vaak wel welkom vermoed ik.

Jezus, die MissQ zit al bij wijze van met haar benen gespreid. Wat een tieves geile h**r moet dat zijn.

Er posten daar zo te zien wel veel vrouwen.

De vrouwen daar hoeven nog geen dubbelzinnig masker op te zetten om een zwerm happend testosteron op afstand te houden zoals hier wel het geval is.

Maar als je op dit forum je rug niet recht weet te houden met gedrags beheersing en oprechte gebektheid zeg dat ook iets over je beperking van je maatschappelijke en carrière kansen in het echte leven.

Fail on DBB = Fail in life

Wat een kneus,als je zo gaat huilen op het internet heb je echt geen leven :roflol:

Gooien met 'kk', rood!! Oh wacht ik ben daar geen mod.

Terug
Naar boven