Fitness Seller

Verrader

Dat forum heeft wel de inbreng van de meester zelf, Robberts Triple is larger than life.

vernietig zijn oogst, vergiftig zijn water en brand zijn huis plat!!

wat een tam forum

wat een geinig forum. Ik zit al zolang hier dat ik was vergeten hoe het was tegen de meisjes op het forum te praten. Het kan daar allemaal... :)

Is ie nou gebanned door die pics van scatcoïtus?
Tell tha truth Big T

Het ging ook echt helemaal fout toen hij in het chatroulette topic veel te serieus op reacties in ging gaan.

Met z'n vuile aars.

Wie is ''Supradyn'' ???

gaan we ze nog killen dan...??????

Sypradynn :o de jongeman die reageert op posts(waar hij zich door aangesproken voelt) die helemaal niet voor hem bedoelt zijn en zelf daarop provocaties wilt uitlokken.

Omgekeerde wereld, heerlijk.
En op andere fora's de onschuld zelve uithangen. :o

Dave Hawk
Welkom !...maar grijp je niet iets te vroeg naar spullen als je nog maar 4 weken serieus traint ?...heb zelf altijd naturel getraind en ook na 20 jaar is er nog het e.a. aan nette massa te pakken met goede training, supplementie en voeding.

Succes met je doelen en idd af en toe is het op DBB een speeltuin, volgens mij zitten daar ook geen jongens meer die echt actief zijn in deze sport

???
Is niet goed bij zijn hoofd....

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Je hebt ze ook die dbb zat zijn naar een ander forum toe gaan vertellen dat ze dbb kinderachtg vinden en dan er achter komen dat het een saai forum is en dan weer schaapachtig terugkomen. En daar alleen nog posten om vragen te stellen over hun stiekeme kuurtje. He Nicolas24.

Ghehe, nicolas is een stiekeme juicer?:P

Terug
Naar boven