Fitness Seller

Verrader

wat een zielig vertoon die supradyn..

Je hebt ze ook die dbb zat zijn naar een ander forum toe gaan vertellen dat ze dbb kinderachtg vinden en dan er achter komen dat het een saai forum is en dan weer schaapachtig terugkomen. En daar alleen nog posten om vragen te stellen over hun stiekeme kuurtje. He Nicolas24.
:popcorn:

mmmmm juice

Niet veel bijzonders, maar ik zei (stom): dat ik me reet nooit scheerde maar wel me ballen (ik bedoel dit is een open forum, dat als ik met me blote kont erop ga kan ik dat ook wel zeggen toch?) en toen kwam de eerste kwast al met van "homo" dit dat, omdat in mijn vorige post stond dat ik weleens me ereet had geschoren en toen zei een maat van me: hahah homo.

ook me eigen schuld, maar vond het achteraf ook wel gay met me reet in dat topic .

Ook al zou ik homo of Bi zijn, hoef je dat toch niet te zeggen

Als hij 27 is zit er toch een dikke kronkel in zn kop.

27 en nog steeds de avatar van een stripfiguur :roflol: (wacht op opmerkingen over mijn 'invisible man' avatar)

• Topic Starter Topic Starter
Niks mis met dragonballz!

het is hier echt gezelliger

invisible man :D

:cool:

DBZ >>>>> invisible man

Dat forum is net een DBB voor vrouwen.

Die gast wordt daar gewoon finaal online uitgewoond. Vraag me af of ze serieus geil zijn of omdat ze het lachen vinden om met die figuren te spelen.

27 en nog steeds de avatar van een stripfiguur :roflol: (wacht op opmerkingen over mijn 'invisible man' avatar)

Zij die zonder zonden zijn, gooien de eerste steen....Je moet dus niet veel komen zeggen met je uit de context gerukte invisible man :mad::mad::mad::mad:

eek, een mod:eek:

Just Kidding :D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onzin. Espi is een onwijze sexy griet (type Loca, hadden 1 eiige tweeling zussen kunnen zijn) dus Supradynn boft gewoon dankzij het geluk bij een ongeluk.

Dan heeft ze mental issues. En toffe lekkere chick zit gewoon niet op een BB forum kansloze gasten te playen, no way.

Terug
Naar boven