http://forum.body-fitness.nl/tm.aspx?m=662816&high=supradynn
Zonder alle verdere reacties doorgenomen te hebben, vindt ik naturall...de topicstarter in feite verrader nummer 1.
Jongen die naar ander forum is gegaan zou wel eens gelijk kunnen hebben met zijn opmerking dat het hier vaak TRIEST is.... als je ziet wat VAAK, HEEL VAAK de eerste reacties zijn als iemand nieuw is en vraagt naar de mening van de mensen die hier al wat langer zitten.
Zo een nieuw iemand wordt dan vaak afgesnauwd en afgezeken op niet te zuinige manier.
Dus ik durf hardop te stellen dat hjij best wel eens voor 50 procent gelijk zou kunnen hebben en dat moderators alhier daar wat scherper op mogen wezen, vooral in de secties fotos,schemas ee.d. op dat afzeiken van nieuwe mensen, een grapje is leuk maar verder moet je iemand die nieuw is altijd met respect behandelen, dus een grap en een grol en dan ook serieus een antwoordt geven vindt ik..........
Het probleem wat vaak met nieuwe gasten is dat ze te lui zijn om de zoek functie te gebruiken.
1001 topics over hoe train ik best een six-pack voor de zomer.
1001 topics over ik wil dikkere armen.
1001 topics over hoe het compleet lichaam te trainen
Dan zijn er nog de sticky's met informatie van goud.
Dan word er gereageert in zo'n topic van een nieuw komer met een grapje (Soms wel te lomp, geef ik toe) of lees even de stickies door, krijg je als opmerking van hem maak even een schema voor mij.
Met zo'n luie instelling kom je er nooit.
(Ik snap jou punt ook wel, maar 100.000 topics met nieuwelingen die vragen hoe moet ik een sixpack trainen voor de zomer is het ook wel uitlokken.)
Origineel gepost door Santino88
Touché.
Op Forza is er ook zo'n topic btw.
"ik denk dat big T in het echteleven een zielig ventje is
is meestal zo met die mods
een paar jaar geleden is er een foto uitgelekt van ericR en dat bleek een mager ventje van 60kg te zijn"
"90 procent van de dbb ers is heel zwak in het dagdagelijkse leven"
Skinnie op dat forum afsturen, laat hem maar met een paar dumbbells en zo'n bokskast van de kermis gooien.. Kijken of ze het dan nog steeds vinden dat we zwak zijn