MuscleMeat

Verrader

Leuk topic...

B&F forum is laatst helemaal vernieuwd maar ik heb het idee dat ze daar niet echt mee opgeschoten zijn want het forum sterft langzaam uit daaro. Slecht de harde kern houdt het forum in leven :)
Overigens was het een leuk forum met vriendelijke members die je ook echt hielpen als beginner zijnde i.p.v. af te zeiken ;) Alleen was er voor de kuurders niet zoveel te zoeken omdat er maar 1 of 2 waren die er verstand van hadden en ook kuurden :P De rest was/is anti.

En nicolas kuurt stiekum lees ik ?:o wat een bastardo

al dat gelach en grappenmaken is net wat DBB is we kunnen serieus zijn maar we hebben teminste ook nog plezier

al een geluk zijn de admins het niet mee eens :

en andere fora laten we in hun waarde, het is niet aan ons om het beleid van elders hier te bespreken

Iedereen zoekt maar lekker een plek waar hij/zij zich thuis voelt.

Goede reactie van die admin. Het is ook enorm zwak om andere fora af te zeiken en dit toe te laten als leiding. Dergelijk topic had ik hier zelfs gesloten en later verwijderd.

Ik heb me goed vermaakt met dat filmpje van Robbert's Tripple. Vooral de vragenronde was hilarisch! Zo nep en gespeeld. Haha. En wtf, hoe kan die kerel met droge ogen beweren dat zijn borstschema werkt met zo'n pauperfysiek als het zijne.

En wtf, hoe kan die kerel met droge ogen beweren dat zijn borstschema werkt met zo'n pauperfysiek als het zijne.

Touché. :roflol:

Die vuile verrader verspreidt slechte reclame over DBB :mad:

Op Forza is er ook zo'n topic btw.

"ik denk dat big T in het echteleven een zielig ventje is
is meestal zo met die mods

een paar jaar geleden is er een foto uitgelekt van ericR en dat bleek een mager ventje van 60kg te zijn"

"90 procent van de dbb ers is heel zwak in het dagdagelijkse leven"

:mad:

Laatst bewerkt:
Touché. :roflol:

Op Forza is er ook zo'n topic btw.

"ik denk dat big T in het echteleven een zielig ventje is
is meestal zo met die mods

een paar jaar geleden is er een foto uitgelekt van ericR en dat bleek een mager ventje van 60kg te zijn"

"90 procent van de dbb ers is heel zwak in het dagdagelijkse leven"

:mad:
Haha, ik wil die foto, karma wie 'm heeft!

Wat is met die Robert's tripple dan? Dat borstschema zag er helemaal niet zo bijzonder uit toch?

Waar je hier de napraat reacties krijgt in de trainings en voedingssectie, krijg je daar nog de goed onderbouwde toelichting. Daarnaast is het vanwege de 'kleinschaligheid' nog goed te volgen. DBB is meer een chitchat communitie geworden voor mij, anderen kunnen daar best anders over denken. Ik zie het meer in de trand van 'ontmoetingsplaats voor trainingsbeesten' en body & fitness gaat gewoon concreet op onderwerpen in zonder al die shit eromheen. Ik voel me op allebei de forums wel thuis :)

Ik denk de topicstarter beter kan trainen ipv moddergooien, dan krijg je over een paar jaar miss wat meer respect en wordt er wel naar je geluisterd op het gebied van trainen. Waarom zou je anders nu over zulk soort onnozele zaken mierennken?

Ik heb me goed vermaakt met dat filmpje van Robbert's Tripple. Vooral de vragenronde was hilarisch! Zo nep en gespeeld. Haha. En wtf, hoe kan die kerel met droge ogen beweren dat zijn borstschema werkt met zo'n pauperfysiek als het zijne.

Hahah die vragenronde inderdaad, wtf :roflol:

Wat me net nog opviel! Filmpje van life behind te tripple op 1:30. "offseason vind ik het wel lekker om een amino uhhhmm uhhhm vitamineshakeje te nemen (onverstaanbaar)"

What the **** lult hij nou over offseason? Alsof deze dude ooit weleens on season zal gaan. Hahahahaha, oh man, wat een aanfluiting is dit filmpje en wat een aanfluiting voor zijn sponsoren. Iemand die zo'n flapdrol sponsort is, neem me niet kwalijk, echt niet goed bij zijn hoofd.

Terug
Naar boven