- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Als je zo dwaas bent 8:20 lang te kijken zie je hem inderdaad vast voedsel eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen was er voor de kuurders niet zoveel te zoeken omdat er maar 1 of 2 waren die er verstand van hadden en ook kuurden
De rest was/is anti.
wat een bastardokword serieus zenuwachtig als ik naar die vent kijk. kheb t maar op stop gezet dat filmpje.
kword serieus zenuwachtig als ik naar die vent kijk. kheb t maar op stop gezet dat filmpje.
"Succes met je doelen en idd af en toe is het op DBB een speeltuin, volgens mij zitten daar ook geen jongens meer die echt actief zijn in deze sport."
You go Robbert's tripple :s
http://www.youtube.com/watch?v=ZuWODn3dA5I&feature=player_embedded#!
wat een verrekte mongol is het toch.

lolQuotes
"Let's talk about bodybuilding. Robbert-Jan, vertel jij mij eens even de fijne kneepjes van het vak!"
Gideon Bolink
"Is de warming up altijd van belang?....."
Robbert-Jan
"Come on, and let's smoke!"
Hehe, wie heeft dat in elkaar gezet?

"succes met je doelen en idd af en toe is het op dbb een speeltuin, volgens mij zitten daar ook geen jongens meer die echt actief zijn in deze sport."
you go robbert's tripple :s
http://www.youtube.com/watch?v=zuwodn3da5i&feature=player_embedded#!
Wat een verrekte mongol is het toch.
En wtf, hoe kan die kerel met droge ogen beweren dat zijn borstschema werkt met zo'n pauperfysiek als het zijne.

Die vuile verrader verspreidt slechte reclame over DBB![]()

Haha, ik wil die foto, karma wie 'm heeft!Touché.
Op Forza is er ook zo'n topic btw.
"ik denk dat big T in het echteleven een zielig ventje is
is meestal zo met die mods
een paar jaar geleden is er een foto uitgelekt van ericR en dat bleek een mager ventje van 60kg te zijn"
"90 procent van de dbb ers is heel zwak in het dagdagelijkse leven"
![]()

Ik heb me goed vermaakt met dat filmpje van Robbert's Tripple. Vooral de vragenronde was hilarisch! Zo nep en gespeeld. Haha. En wtf, hoe kan die kerel met droge ogen beweren dat zijn borstschema werkt met zo'n pauperfysiek als het zijne.

een beetje respect voor de man die tryptofaan heeft uitgevonden (nou ja, hij heeft het in een potje laten doen..)