Fitness Seller

verschil in T3 ??

jvb10

Cool Novice
Waardering
0
Zit er verschil in t3 produckten (b.v van verschillende merken) ???
Ik weet dat sommige mensen t3 in hun kuur gebruiken om de vetverbranding te stimuleren (schildklierhormoon bla bla bla),maar ze praten dan meestal over een gebruik van 25 mcg tot 75 mcg. (op-en afbouwend) Terwijl ik op een dieet en afslank site lees dat daar ook t3 "legaal" verkocht wordt,maar hier is de aanbevolen gebruik : 4 maal daags 1 capsule bij een maaltijd en niet meer dan 5 capsules in een periode van 24 uur, 1 capsule is hier dan wel 20 mg dus dat is dagelijks 80 mg imo.
En dit voor redelijke/normale prijs.
Kan iemand hier antwoord opgeven ??

Is niet legaal verkrijgbaar.
Je hebt wel bepaalde sups die zeggen de t3 afgifte te verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Is niet legaal verkrijgbaar.
Je hebt wel bepaalde sups die zeggen de t3 afgifte te verhogen.

Ik vind het raar dat ze het dan ook gewoon t3 noemen.
En dat het dan ook nog "ongeveer" dezelfde werking heeft.
Vandaar mijn vraag hierover

Heb je link ofzo? internet?

Het staat er al he
T3- schildklier hormoon stimulator

Misschien wel een idee voor na een "normale t3" cycle om het beetje te stimuleren

Laatst bewerkt:
Vind het een slechte zaak dat ze misbruik maken van de naam.

IKKE zei:
Het staat er al he
T3- schildklier hormoon stimulator

Misschien wel een idee voor na een "normale t3" cycle om het beetje te stimuleren

ja,ik weet ook niet wat het precies is maar ik vond het al raar dat ze het zo (legaal) zouden verkopen.
Misschien is het wel iets,ik zal het een keer proberen,laat het dan verders wel weten wat het doet :D

jvb10 zei:
ja,ik weet ook niet wat het precies is maar ik vond het al raar dat ze het zo (legaal) zouden verkopen.
Misschien is het wel iets,ik zal het een keer proberen,laat het dan verders wel weten wat het doet :D
zoek maar eens op guggelsterones wat het prcies is en doet!;)

kevinlorenzin zei:
zoek maar eens op guggelsterones wat het prcies is en doet!;)

Beetje offtopic,maar..

Ik heb het gelezen,een produckt dat oorspronkelijk uit india komt en die je schildklier ook stimuleert (vetverbranding)
Ik weet dat guggelsterones 1 van de 8 ingrediënten van het produckt Chizled is.Heb je hier je enige ervaring mee ? of met het ingrediënt guggelsterones ?
Hoor het wel :cool:

mijn reactie was op de post die je maakte over het product 't3' >>> dat bestaat uit 99% volgens de ingredienten uit guggelsterones>>

Wat ik heb gelezen uit een aantal onderzoeken zorgen guggelsterones voor een verhoogde aanmaak van T3 oftewel schildklierhormonen....

als je de real shit wilt zou ik kiezen voor gewone t3 het hormoon opzich, en niet de guggels... het suplementen product t3 waar jij het overhebt worden wel enigzins resultaten mee geboekt en kan een goede aanvulling zijn in je dieet, als t3 stimulans.

ook zou het wel iets kunnen zijn als je de real t3 een tijdje hebt gebruikt om je natuurlijke productie weer omhoog te kunnen krikken.

gr kev

kevinlorenzin zei:
mijn reactie was op de post die je maakte over het product 't3' >>> dat bestaat uit 99% volgens de ingredienten uit guggelsterones>>

Wat ik heb gelezen uit een aantal onderzoeken zorgen guggelsterones voor een verhoogde aanmaak van T3 oftewel schildklierhormonen....

als je de real shit wilt zou ik kiezen voor gewone t3 het hormoon opzich, en niet de guggels... het suplementen product t3 waar jij het overhebt worden wel enigzins resultaten mee geboekt en kan een goede aanvulling zijn in je dieet, als t3 stimulans.

ook zou het wel iets kunnen zijn als je de real t3 een tijdje hebt gebruikt om je natuurlijke productie weer omhoog te kunnen krikken.

gr kev

Hey kev,bedankt voor je informatie
Hier heb ik wel wat aan :)

Terug
Naar boven