XXL Nutrition

test tren mast t3

heb er net iets van 8 weken ed zetten op zitten mis het wel :(

Ben gelukkig niet de enige verslaafde zo te merken XD

Nou het komende jaar sowieso niet. Begin zondag met BCB op lange esters, daarna toch wel een half jaartje OFF. En na die regen komt weer zonneschijn.

Nou het komende jaar sowieso niet. Begin zondag met BCB op lange esters, daarna toch wel een half jaartje OFF. En na die regen komt weer zonneschijn.

Off gaan is ook nodig eens in de zoveel tijd ben ik van mening, dus zeker wel goed!
Afgelopen januari nog 4 maanden off geweest dus mag nu wel weer van mezelf :D

Jup! Naja.. Na hoelang ON :p?

Als je zeker wilt zijn gewoon ff wat dingen laten checken toch. Testjegezondheid/bloedwaardentestpuntnl. Zo gepiept en geen gemeuk met de HA.

Jup! Naja.. Na hoelang ON :p?

Als je zeker wilt zijn gewoon ff wat dingen laten checken toch. Testjegezondheid/bloedwaardentestpuntnl. Zo gepiept en geen gemeuk met de HA.

Na 7 maanden on te zijn geweest, telkens even soort van pauze inlassen.
Weet het hou me niet aan het on is off protocol maarja..
Bloed ook nog laten nakijken en kwa alles zat ik binnen 2 maanden al weer op goeie waardes dus was zo herstelt :D

Na 7 maanden on te zijn geweest, telkens even soort van pauze inlassen.
Weet het hou me niet aan het on is off protocol maarja..
Bloed ook nog laten nakijken en kwa alles zat ik binnen 2 maanden al weer op goeie waardes dus was zo herstelt :D

Was je in 2 maanden hersteld na 7 maanden on??

Heb weinig zin over commentaar over hoe ik blast en cruise weet hoe het hier word gedaan en dat ik dit protocol niet bepaald heb gevolgt.

Heb geblast met tren, mast, test, anavar, winstrol, deca, bold.

De precieze blasts zou ik na moeten kijken en goed moeten zoeken.
Altijd gecruist op 250mg test (test e of sust)

Laatst anderhalve maand rustig afgebouwd in de zin van ik elke week 250mg sust zette dit expres vanwegen de korte ester die erin zit zodat er steeds minder test over blijft -> maakte de tijd tussen me injecties langzaam steeds langer naar 1 keer per anderhalve week
En maximaal 10 dagen tussen me injecties.

En uiteindelijk geen nakuur gedaan.

Dit is niet zoals hier word gedaan en het zal zeker onverstandig zijn, ben goed herstelt en was dat niet zo zit ik zelf met de problemen :)

(Commentaar voor de mensen die dat willen geven staat altijd vrij, maar het is niet dat ik niet weet van hoe en wat, wou dit zelf proberen en hou gewoon niet van nakuren.)

Heb weinig zin over commentaar over hoe ik blast en cruise weet hoe het hier word gedaan en dat ik dit protocol niet bepaald heb gevolgt.

Heb geblast met tren, mast, test, anavar, winstrol, deca, bold.

De precieze blasts zou ik na moeten kijken en goed moeten zoeken.
Altijd gecruist op 250mg test (test e of sust)

Laatst anderhalve maand rustig afgebouwd in de zin van ik elke week 250mg sust zette dit expres vanwegen de korte ester die erin zit zodat er steeds minder test over blijft -> maakte de tijd tussen me injecties langzaam steeds langer naar 1 keer per anderhalve week
En maximaal 10 dagen tussen me injecties.

En uiteindelijk geen nakuur gedaan.

Dit is niet zoals hier word gedaan en het zal zeker onverstandig zijn, ben goed herstelt en was dat niet zo zit ik zelf met de problemen :)

(Commentaar voor de mensen die dat willen geven staat altijd vrij, maar het is niet dat ik niet weet van hoe en wat, wou dit zelf proberen en hou gewoon niet van nakuren.)

Ik heb vorig jaar na 7 maanden On (2 blast en 1 cruise) ook afgebouwd met de test e de laatste weken. 250-125-62,5-62,5 Mg. Daarna wel pct met hcg blast n clomid gedaan en ook redelijk goed hersteld.

Afbouwen vind ik zelf dus eens niet zo gek. Geen pct is wel apart. Maar wel fijn voor je dat het goed uitgepakt heeft.

Ja normaal geen pct is ook niet aan te raden, maar tot nu toe 3 keer of gegaan en 1 keer nakuur gedaan en voelde me er zo rot mee.
Vandaar de keuze en ik raad het ook niet aan anderen aan, laat ik dat voorop stellen.

Terug
Naar boven