AndroidHealthClinic

verschillende doseringen

Bezoekers in dit topic

benchpresser84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
80
Waardering
0
Ik heb samen met een vriend 2 kuren gedaan. De eerste was
500 test-e elke week voor 10 weken met dbol als kickstart

De 2e was ook 500 test-e voor 12 weken met 200 tren-e voor 10 weken en winny tabs op het eind.

Na een half jaar ons lichaam te laten herstellen, willen we begin volgend jaar een nieuwe kuur doen, namelijk:
1-3. 100mg test prop eod
1-16 500mg test-e
1-12 400mg deca

Mijn vraag is of deze kuur voor ons beide geschikt is, omdat onze lichaamsbouw nogal verschilt.
Ik ben 2.08, 122 kilo met 17% vet en mijn vriend is 1.78, 91 kilo en 16% vet.
We gaan nog wel iets cutten voor aanvang van deze kuur overigens.
Doel is om schone massa aan te zetten, dus zullen we goed op ons eten en vooral zout te letten

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Mijn vraag is of ik wellicht hoger moet doseren, omdat ik een groter lichaam heb en nakuur is nolva plus eventueel arimidex
 
Als je vind dat je nog goed reageerd op die Test kun je hem laten op die dosering.
Anders kun je altijd verhogen naar 750mg.

De cycle is geschikt voor beide maar probeer inderdaad zoals je aangeeft nog enkele % te zakken.
 
Mijn ervaring met deca is dat ik er goed op gain, maar dat het voor mij niet het ideale product is om schone massa mee aan te zetten. Hoe ging je op de test tren?
 
Ging wel lekker maar had het idee dat de tren achteraf beter op 400 had gekund.
 
Tren is in jouw geval wel beter voor de schone massa.
Je kunt eventueel
500mg Test E
400mg Tren E

of

750 Test E
400mg Tren E
 
Ja, begin altijd wel heel erg extreem te zweten van tren, vandaar dat ik hem lieverniet pak
 
Hehehe, ik kan haast niet meer wachten tot ik aan de deca begin.
Ben benieuwd of mijn tactiek wel schone massa kan bewerkstelligen van de deca.:D
 
Ja dat is inderdaad onvermijdbaar met tren hehehe.

750mg Test E
400mg Deca

is dan wel een goeie keuze, als je schone massa wilt aankomen dan ligt dat vooral aan jouw voedingsschema.
 
Lucky bastard:D
Ik kan elke ochtend mn matras uitwringen
 
Bleef je dat houden de gehele kuur?
 
Bijna wel ja. Was ook in de zomer trouwens, maar was niet fijn.
We zitten misschien ook te denken om mast te gebruiken ipv deca.
Om toch wat minder vet aan te zetten
 
Lucky bastard:D
Ik kan elke ochtend mn matras uitwringen

Heb je je grip training ook weer gedaan ;) En stel dat je tren gaat pakken dan zou ik w1-3 75mg eod tren a zetten naast de test prop en natuurlijk tren e ook vanaf w1. Kan je niet adviseren over deca want heb geen ervaring ermee, wel met tren en wat dat betreft deel ik je mening dat dat best op 400mg kan. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Eventueel de deca vervangen voor primo of bold is ook mooi voor de schone massa.
 
Waarom geen sust?
 
1000mg test met arimidex of aromasin ernaast.
 
Back
Naar boven