MuscleMeat

verschrikkelijke winstrol pijn!!

chris83

Novice
Waardering
0
hallo mede bb'ers,

ik heb me nog niet netjes voorgesteld helaas, want ik kan nie vinden waar dat moet, dus vertel ik hier maar een btje van mezelf.

Ik train nu een jaar of 6, met een aantal tussenpozen waarin ik blessures/ziektes enz enz had.

al met al toen ik begon woog ik zo'n 72 kg. Ik ben 1.85 lang en had een vet percentage van 8% (op de tang)

nu 6 jaar verder zit ik naturel op 96 kg met een vet percentage van 16% (moet het cardio-en weer opgaan pakken....zucht *** blessures ook altijd)

Maar nu wilde ik 1x een kuurtje doen om over die magische 100 te komen.
Na lang zoeken en lezen, toch maar een "simpel" kuurtje genomen.

week 1 - 7 deca 1ml/200mg p/w
week 1 - 10 sust 2x 1ml/250 mg p/w
week 4 - 10 win 1ml/50 mg om de dag (1e 4 weken om de 2 dagen 1ml om te wennen aan de winstrol pijn)

na kuren met nolvadex en pregnyl.

zo dat was het formele gedeelte nu mijn echte vraag:

Als ik winstrol zet is mijn bovenbeen 2 uur erna knetterhard. Ik kan er niet of nauwelijks op staan. Dit houdt zo'n 4 dagen aan daarna zakt het iets af! Nou had ik uiteraard al gelezen dat win nogal pijn kan doen, maar ook zo erg??

Is er iets aan te doen behalve rouleren op prikgedeelten en misschien oraal nemen?? Ik weet dat er meerdere topics hierover waren, maar ik ben erg benieuwd of jullie ook ZO'N pijn hebben ervaren?? het lijkt wel alsof ik 125 lowkicks op mijn bovenbeen heb gehad.

Alvast bedankt voor de moeite,
graag zie ik jullie reactie tegemoet.

(ps. Ik zit onder een andere naam op het forum ivm me werk)

heey gozer,ja is idd erg pijnlijk.

Als je erg last hebt,neem je wat lidocaine,er zijn daar een aantal topics over gesschreven,door MYJECTOR,kijk maar ff.

suc6

heey gozer,ja is idd erg pijnlijk.

Als je erg last hebt,neem je wat lidocaine,er zijn daar een aantal topics over gesschreven,door MYJECTOR,kijk maar ff.

suc6

lidocaine?dat moet je toch op de plek smeren?dringt dat dan door tot aan de spier??

Is het niet minder als je de vials voorverwarmt tot lichaams temp? (Heb nog nooit winny injects gebruikt)

Als ik niet voorverwarm dan word het bij mij ook erg stijf.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de snelle reacties!!

@ krieltje:
Dat topic over Lidocaine kan ik zo gauw niet vinden, ik blijf ff stug doorzoeken!!

@greg sampaio:
De Win verwarm als het in de spuit zit in mijn handen, daar had ik ook al aangedacht. Maar de pijn komt echt 2 - 3 uur na de inject. Heel de spier zwelt op voor mijn gevoel en wordt knetterhard en zeer gevoelig.

nee is een poeder op basis van lidocaine.Werkt im.
Pm me maar ff

thnx voor de snelle reacties!!

@ krieltje:
Dat topic over Lidocaine kan ik zo gauw niet vinden, ik blijf ff stug doorzoeken!!

@greg sampaio:
De Win verwarm als het in de spuit zit in mijn handen, daar had ik ook al aangedacht. Maar de pijn komt echt 2 - 3 uur na de inject. Heel de spier zwelt op voor mijn gevoel en wordt knetterhard en zeer gevoelig.

Oke, ja ik heb geen ervaring met winny injects, maar bij andere middelen vind ik dit goed werken tegen de stijfheid/gevoeligheid

welke win is het, je verhaal klinkt mij bekend:D

jaja kriel je kent het,

misschien kan TS even melden welke winstrol hij heeft in de echt en nep sectie

Yep...ook aan de hand gehad. Kon bijna niet meer lopen, zeker niet met dubbele dosis.
Vond het het niet waard. Vandaar dat ik één van dees de tabs ga proberen.

Als de pijn zo erg is drink ze dan gewoon op! Werkt ook prima

• Topic Starter Topic Starter
De stanozolol is van Q-labs.
exp date 31/12/2010
batch nr 000100

Zal het ook even in de echt en nep sectie zetten.

wat het drinken betreft, dit had ik ook al bedacht, maar aangezien dit ongeveer 1/5 van de werkzame stof verminderd wordt dit me allerlaatste oplossing en dat de win dan 2x door de lever moet vind ik wat minder. Maar als het niet anders kan dan moet het maar!!

thnx in ieder geval voor de reacties.

je hebt pm

De stanozolol is van Q-labs.
exp date 31/12/2010
batch nr 000100

Zal het ook even in de echt en nep sectie zetten.

wat het drinken betreft, dit had ik ook al bedacht, maar aangezien dit ongeveer 1/5 van de werkzame stof verminderd wordt dit me allerlaatste oplossing en dat de win dan 2x door de lever moet vind ik wat minder. Maar als het niet anders kan dan moet het maar!!

thnx in ieder geval voor de reacties.

Drink je gewoon wat meer ;)

de inj. winstrol van ug-labs is gewoon bagger..de china poeder is gewoon te grof om er een goeie suspensie van te maken..zelfs na toevoeging van allerlei chemicalien..

coloide molentje aanschaffen

hallo mede bb'ers,

ik heb me nog niet netjes voorgesteld helaas, want ik kan nie vinden waar dat moet, dus vertel ik hier maar een btje van mezelf.

Ik train nu een jaar of 6, met een aantal tussenpozen waarin ik blessures/ziektes enz enz had.

al met al toen ik begon woog ik zo'n 72 kg. Ik ben 1.85 lang en had een vet percentage van 8% (op de tang)

nu 6 jaar verder zit ik naturel op 96 kg met een vet percentage van 16% (moet het cardio-en weer opgaan pakken....zucht *** blessures ook altijd)

Maar nu wilde ik 1x een kuurtje doen om over die magische 100 te komen.
Na lang zoeken en lezen, toch maar een "simpel" kuurtje genomen.

week 1 - 7 deca 1ml/200mg p/w
week 1 - 10 sust 2x 1ml/250 mg p/w
week 4 - 10 win 1ml/50 mg om de dag (1e 4 weken om de 2 dagen 1ml om te wennen aan de winstrol pijn)

na kuren met nolvadex en pregnyl.

zo dat was het formele gedeelte nu mijn echte vraag:

Als ik winstrol zet is mijn bovenbeen 2 uur erna knetterhard. Ik kan er niet of nauwelijks op staan. Dit houdt zo'n 4 dagen aan daarna zakt het iets af! Nou had ik uiteraard al gelezen dat win nogal pijn kan doen, maar ook zo erg??

Is er iets aan te doen behalve rouleren op prikgedeelten en misschien oraal nemen?? Ik weet dat er meerdere topics hierover waren, maar ik ben erg benieuwd of jullie ook ZO'N pijn hebben ervaren?? het lijkt wel alsof ik 125 lowkicks op mijn bovenbeen heb gehad.

Alvast bedankt voor de moeite,
graag zie ik jullie reactie tegemoet.

(ps. Ik zit onder een andere naam op het forum ivm me werk)

Dude gewoon de vial voor ongev 10 min in een kopje warm water laten staan!! dan heb je na het zetten nergens last van

Terug
Naar boven