VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Dude gewoon de vial voor ongev 10 min in een kopje warm water laten staan!! dan heb je na het zetten nergens last van
Toch niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude gewoon de vial voor ongev 10 min in een kopje warm water laten staan!! dan heb je na het zetten nergens last van
Dat geld alleen voor olie niet voor water basis dingen. Blijkbaar is die shit gewoon niet goed op te lossen in water.
pak tabs of probeer de olie basis Winstol eens!

Ik heb nog een vial winstol op olie staan, maar met vette kristallen erin. Werd me gadviseerd de vial te verwarmen.
Als ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik m'n tonijn er maar in ga bakken![]()
thnx voor alle reacties,
aangezien er niet echt een makkelijke oplossing voor is denk ik dat ik maar gewoon me tanden opmekaar ga houden en de ibu's bij de hand.
mocht het nou echt te veel worden dan doe ik er een aantal oraal.
maar 1 ding is zeker:
"noem me een mietje", maar absoluut geen win inject voor mij meer![]()
Dat geld alleen voor olie niet voor water basis dingen. Blijkbaar is die shit gewoon niet goed op te lossen in water.
pak tabs of probeer de olie basis Winstol eens!

heey gozer,ja is idd erg pijnlijk.
Als je erg last hebt,neem je wat lidocaine,er zijn daar een aantal topics over gesschreven,door MYJECTOR,kijk maar ff.
suc6
voor jou wel,,,,
maar t/s volgende keer winny oil gebruiken en lekker samen zetten met je andere shizzle dan heb je geen centje pijn..