AndroidHealthClinic

verschrikkelijke winstrol pijn!!

Dat geld alleen voor olie niet voor water basis dingen. Blijkbaar is die shit gewoon niet goed op te lossen in water.

pak tabs of probeer de olie basis Winstol eens!

Dat geld alleen voor olie niet voor water basis dingen. Blijkbaar is die shit gewoon niet goed op te lossen in water.

Ik heb nog een vial winstol op olie staan, maar met vette kristallen erin. Werd me gadviseerd de vial te verwarmen.

Als ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik m'n tonijn er maar in ga bakken ;)

Heb zelf altijd win in bil laten zetten.

Nooit pijn gehad zoals die hier wordt beschreven. Zette wel maar 1 ml elke drie dagen, misschien dat het daar aan ligt.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor alle reacties,

aangezien er niet echt een makkelijke oplossing voor is denk ik dat ik maar gewoon me tanden opmekaar ga houden en de ibu's bij de hand.

mocht het nou echt te veel worden dan doe ik er een aantal oraal.

maar 1 ding is zeker:
"noem me een mietje", maar absoluut geen win inject voor mij meer :)

thnx voor alle reacties,

aangezien er niet echt een makkelijke oplossing voor is denk ik dat ik maar gewoon me tanden opmekaar ga houden en de ibu's bij de hand.

mocht het nou echt te veel worden dan doe ik er een aantal oraal.

maar 1 ding is zeker:
"noem me een mietje", maar absoluut geen win inject voor mij meer :)

Ik zou zeggen luister naar je lichaam om meer narigheid te voorkomen, en zoek naar een andere oplossing.
Ik heb de tabvorm ook gehad maar vond deze bagger,inject ook in bil gehad en geen last gehad verder.

winstrol op olie werkt ook lekker

Werkte bij mij anders prima eerst zonder te verwarmen zwaar pijn en toen ik het wel verwarmde geen centje pijn natuurlijk wel erg goed schudden na opwarmen dan gaan de meeste klonters er wel uit

Vast wel aan te komen weer via via maar beter gewoon dan geen winny meer nemen als je er zo moeilijk om moet gaan doen lijkt me

pfff nu net voor de eerste keer win oraal in genomen!! GATVER.... wat een verschrikking.... ik ging bijna over me zuiger!!! hahaha

ja gaat allen maar 30% van verloren.Geen slimme zet

Zijn er geen zetpillen van.

voor jou wel,,,,

maar t/s volgende keer winny oil gebruiken en lekker samen zetten met je andere shizzle dan heb je geen centje pijn..

Ja inderdaad!! alleen zal er niet zo snel een volgende keer komen aangezien ik het eenmalig wilde doen.

@krieltje
Ik weet dat 30% verloren gaat, maar het was ff niet anders ik moet morgen fit zijn en kan geen stijve beenspieren hebben!! hierna gwoon tandjes op elkaar en kuurtje afmaken

die UG stromba schijnt van bijna elk merk niet te harden te zijn....geef mij die olie basis maar van *******.... voor mij zowiezo geen UG stromba...

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven