AndroidHealthClinic

Verstandskiezen

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 113
  • Weergaven 7K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

dc193-dentist.jpg


Boe :P

Paracetamol? Neh voel je nog veeeeeul te veul pijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer heroine :thumbup: Succes bij de slager, kaakchirurg lijkt me geen optie ivm lange wachttijden?
 
MightyDuck zei:
dc193-dentist.jpg


Boe :P

Paracetamol? Neh voel je nog veeeeeul te veul pijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer heroine :thumbup:

joh... vertel mij wat :D ik gebruikte paracetamol en ibuprofen tegelijk. dat was net niet genoeg om alle pijn weg te krijgen. alleen t spuitje van de tandarts erbij zorgde ervoor dat alles weg was :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
KaLe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een boorplatform, voor de dommerikken onder ons
 
whehe [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk joh. :o
 
Bij mij hebben we vier verstandkiezen te gelijk getrokken, ik kreeg 8 grote spuiten in mijn mond (gehemelte), ik ben blij dat ik er vanaf ben, maar voormij nooit meer.

Succes in iedergeval!!!!
 
Had me even gewaarschuwd m'n beste. Ik heb een superprofessioneel adres voor je dat dan niet op je verzekeringskaartje staat maar dat je wel veel ellende bespaart.

Succes ermee!
 
DBC01 zei:
Had me even gewaarschuwd m'n beste. Ik heb een superprofessioneel adres voor je dat dan niet op je verzekeringskaartje staat maar dat je wel veel ellende bespaart.

Succes ermee!


de DBB knokploeg? :D
 
Ik heb er ook 4 weg moeten laten snijden, nog een topic over gemaakt hier. Geen pretje, het weghalen is niet zo'n heel groot probleem (ik werd wel onwel van al die grote dikke injectienaalden die de in je mond rammen, maar onze J heeft wel wat ervaring met lange dikke injectienaalden dus zou wel geen probleem zijn :)). De weken erna zijn muffer vanwege niet eten.
 
ik zou het toch echt door de kaakchirurg laten weghalen. Hebben meer deskundigheid en bedrevenheid en ze verdoven je ook goed. Dan voel je er niks van!!
 
ik heb ze nog..... van mij hoeven ze er ook niet uit.
heb het niet zo op de tandarts, terwijl ik nog bijna geen vullingen of iets dergelijks heb.
 
Sterkte Mrj
Ikzelf heb 4 verstandkiezen en 1 normale kies bij de kaakchirurg laten trekken.
1ste keer ook wegsnijden en trekken, maar is me echt meegevallen. Enkel de spuiten in het begin zijn lastig, maar jij zult wellicht wat beter tegen spuiten kunnen.

De rest gebeurde onder verdoving dus voelde er niets van, moest alleen naderhand wel goed in de gaten houden op tijd de pijnstillers ( ibuprohen 600 bruis) in te nemen.
Alleen door het slechte eten en de pijnstillers 5 kilo afgevallen destijds.

2de keer had ik minder geluk en moesten ze een stuk kaakbeen weg boren, toen heb ik er meer last van gehad.
 
huckfinn zei:
Huh? Had jij verstandskiezen dan???

tja.. al het verstand is in zijn kiezen gaan zitten... als die kiezen getrokken zijn.. oh god! :(
 
KaLe zei:
tja.. al het verstand is in zijn kiezen gaan zitten... als die kiezen getrokken zijn.. oh god! :(

dan is het helemaal niks meer :D
 
Ach.. moet je meer met je lul denken, gaat je verstand daar ook in zitten :o
 
Capoeirist zei:
Ach.. moet je meer met je lul denken, gaat je verstand daar ook in zitten :o

Ik gebruik m'n lul ook niet om te denken, ik heb daar andere bezigheden voor. :D
 
Back
Naar boven