Fitness Seller

Verticale Groei

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik ben me ervan bewust dat dit topic niet volledig aansluit op de subcatergorie 'anabolen', maar ik weet haast zeker dat iedereen wel eens een keer heeft ge-google-d naar deze vraag:

* Is het mogelijk de verticale groei nog te beinvloeden na je 21e levensjaar?

Aangezien hier zoveel wordt gediscussieerd over horizontale groei leek het me logisch dat áls hiervoor methoden zijn, ik hier de meeste kans had op een antwoord.

:eek: Leer leven met je natuurlijke lengte.

Volgens mij groei je al bijna niet meer als je zwaar intensief aan krachttraining doet. Dus ik denk in combinatie met anabolen helemaal niet.

Je bent wie je bent, wees er tevreden mee. Nobody is perfect!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij groei je al bijna niet meer als je zwaar intensief aan krachttraining doet. Dus ik denk in combinatie met anabolen helemaal niet.

Je bent wie je bent, wees er tevreden mee. Nobody is perfect!

Ik heb geen minderwaardigheidscomplex! Ik ben zelf 1,80 dus valt mee. Maar ik zag laatst een paar gasten bij een wedstrijd in Essen (België) en je ziet gewoon dat als iemand 20 cm groter is dat dat zo'n HUGE verschil maakt
in totaal perspectief!

Denk het niet heb nog nooit iemand zien groeien na zijn 21e .

:roflol:

Volgens mij is je groei niet te beïnvloeden als je bent uitgegroeid. Als je groeischijven dicht zijn dan stopt je groei.
Er zijn wel middelen om je groeischijven langer open te houden. Maar als ze eenmaal dicht zijn is het afgelopen met de groei.

ben zelf 1.65 ....nix mis mee,mits je 100+ weegt dan wel weer hehehehe

Je kan alleen je groei beinvoelden als je groeischijven nog niet dichtzijn.
Hiervoor heb ik eens een foto laten trekken van men linkerhand om dit te bepalen, het was al te laat. Anders kon ik hgh krijgen :D

Je kan alleen je groei beinvoelden als je groeischijven nog niet dichtzijn.
Hiervoor heb ik eens een foto laten trekken van men linkerhand om dit te bepalen, het was al te laat. Anders kon ik hgh krijgen :D

Maar van HGH zou je dus langer moeten worden als je het gebruikt voor ze dicht zijn? Zijn dit verbluffende resultaten ? Waar kan je zoiets laten testen? misschien heb ik geluk.. :D

vergeet het, je bent 25 jaar. werkt bij kinderen die nog in hun puberteit zitten. iemand van 20 jaar ga je niet meer doen groeien met groeihormoon.

Maar van HGH zou je dus langer moeten worden als je het gebruikt voor ze dicht zijn? Zijn dit verbluffende resultaten ? Waar kan je zoiets laten testen? misschien heb ik geluk.. :D
Moet je gewoon vragen aan je huisdokter die zal je dan doorverwijzen naar een radioloog en daar moet je je hand in een heel rare hoek leggen en trekken ze een fototje. Ik heb dit laten doen toen ik 19 was en het was al te laat. Maar moest je nog niet volgroeid zijn dan moet je naar een endocrinoloog ... en daarna weetk niet.
Maar mijn dokter zei dat je er geen super resultaat mee krijgt max 3cm ofzo.
Maar je krijgt wel hgh en dit was voor mij al voldoende :)

Moet je gewoon vragen aan je huisdokter die zal je dan doorverwijzen naar een radioloog en daar moet je je hand in een heel rare hoek leggen en trekken ze een fototje. Ik heb dit laten doen toen ik 19 was en het was al te laat. Maar moest je nog niet volgroeid zijn dan moet je naar een endocrinoloog ... en daarna weetk niet.
Maar mijn dokter zei dat je er geen super resultaat mee krijgt max 3cm ofzo.
Maar je krijgt wel hgh en dit was voor mij al voldoende :)

Goede informatie man.
En hoelang ben je zelf als ik vragen mag? Zou graag een studie inzien met wat resultaten, iemand?

1.70m al niet meer gegroeid sinds ik 17 was ofzo maar ik was dan ook al 1 jaar bezig met zware krachttraining. Ik ben nooit een grote geweest maar wel sterk voor men gewicht nu 78kg :D

1.70m al niet meer gegroeid sinds ik 17 was ofzo maar ik was dan ook al 1 jaar bezig met zware krachttraining. Ik ben nooit een grote geweest maar wel sterk voor men gewicht nu 78kg :D

Zou je als je met deze informatie terug in de tijd kon HGH gebruiken op jongere leeftijd? ( Ik snap dat je natuurlijk ook had kunnen overwegen later te beginnen met krachtsport maar dat ter zijde ). In principe zou je toch de groeispurt moeten kunnen nabootsen, of zie ik dat helemaal verkeerd?

Ja ik zou dit wel doen als het voorgeschreven was, anders zou dit veel te duur uitkomen voor die paar cm. Ik stoor me niet echt aan het klein zijn maar leuk is anders. Je mag nog zo breed en sterk zijn als je wil, als je klein bent en je wandeld door een drukke straat word je constant omver gelopen. Onbewust worden kleine mensen wel onder de voet gelopen en niet serieus genomen door de grotere (volgens mij dan).

heb er spijt van dat ik het vroeger nooit gedaan heb.
Moest ik nu nog kunnen zette ik direct een spuit

(1m71)

Ja ik zou dit wel doen als het voorgeschreven was, anders zou dit veel te duur uitkomen voor die paar cm. Ik stoor me niet echt aan het klein zijn maar leuk is anders. Je mag nog zo breed en sterk zijn als je wil, als je klein bent en je wandeld door een drukke straat word je constant omver gelopen. Onbewust worden kleine mensen wel onder de voet gelopen en niet serieus genomen door de grotere (volgens mij dan).

Dat klopt. Ik heb er op Discovery afgelopen winter een documantaire overgezien. Het schijnt zelfs bewezen te zijn dat mensen die soliciteren minder vaak worden aangenomen omdat ze kleiner zijn. Niet om die mensen te plagen, maar de mensen die je intake afnemen vormen onbewust een mening. Dit geld ook voor mensen met rood haar (ook de hele knappe, niet alleen de lelijke), mensen met een bepaalde kleur ogen of een andere vorm van lichaamstaal.

Mij zou het de extra cm's eigenlijk wel waard zijn. En van HGH kun je natuurlijk in combi met AAS nog veel bereiken..

Dat klopt. Ik heb er op Discovery afgelopen winter een documantaire overgezien. Het schijnt zelfs bewezen te zijn dat mensen die soliciteren minder vaak worden aangenomen omdat ze kleiner zijn. Niet om die mensen te plagen, maar de mensen die je intake afnemen vormen onbewust een mening. Dit geld ook voor mensen met rood haar (ook de hele knappe, niet alleen de lelijke), mensen met een bepaalde kleur ogen of een andere vorm van lichaamstaal.

Mij zou het de extra cm's eigenlijk wel waard zijn. En van HGH kun je natuurlijk in combi met AAS nog veel bereiken..

Ik heb waarschijnlijk dezelfde docu gezien :D maar ik had dit al zelf ondervonden voor ik het zag.

Toen ik de kans had om die hgh te krijgen zat ik wel heel sterk te overwegen om er aas naast te zetten. Maar ik was dan nog te jong en het lukte dan ook weer niet met uitslag. Shit happens.

En nu ben ik gaan trainen, bye.

Ik heb waarschijnlijk dezelfde docu gezien :D maar ik had dit al zelf ondervonden voor ik het zag.

Toen ik de kans had om die hgh te krijgen zat ik wel heel sterk te overwegen om er aas naast te zetten. Maar ik was dan nog te jong en het lukte dan ook weer niet met uitslag. Shit happens.

En nu ben ik gaan trainen, bye.

haha is goed bro, train ze..

Hoeveel HGH maakt een jeugdige eigenlijk aan per dag op z'n top?

Terug
Naar boven