AndroidHealthClinic

vertrek voor mijn Usa Golds-Gym toer

Masters

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Het is bijna zover, vrijdag vertrek ik met een goede vriend naar amerika.
ik zal eerst 5 dagen in NewYork zitten en daarna doorvliegen naar Miami. Daar blijf ik 9 dagen waarna ik doorvlieg naar LA. Ergens begin Juni ben ik weer terug.
Natuurlijk ga ik de nodige Golds-gyms aandoen, zeker die in venice.
Iemand nog tips wat ik zeker niet mag missen in deze steden?

ik vond muscle beach gymbeetje tegen vallen in venice.

Als je nog die mafkees op rolschaatsen en gitaar spelend tegen ziet komen ( met baard en witte kleding )

DOE MAAR DE GROETEN :D

Bezoek een showtje van de WWE info vind je wel op www.wwe.com erg vermakelijk en als je het niet geloofd check dit filmpie:

[Link niet meer beschikbaar]

Veel plezier.

In New York is veel te doen, maar zeker het Empire State Building opgaan. 's ochtends vroeg anders is het te druk. Ground Zero natuurlijk, kan je gelijk daarna even shoppen bij 21st Century aan de overkant, is een grote discountshop met veel kleding en schoenen o.a. Als je nog nette schoenen nodig hebt, daar halen. Scheelt je 60 tot 70% met hier.

Als je maar 1 museum bezoekt, ga dan in ieder geval naar het Metropolitan. Zo groot dat je er niet in 1 dag doorheen komt, zeer de moeite waard. Kan je gelijk daarna Central Park aandoen en bijvoorbeeld verder gaan via Fifth Avenue, veel luxe shops daar.

Verder gewoon een beetje de boel verkennen per voet, Manhattan is daar prima geschikt voor. Brooklyn Bridge overlopen van de Brooklyn kant af, zie je hele skyline voortdurend dichterbij komen.

Metrokaart kopen voor een week, is $24 en dan kan je onbeperkt met de metro en stadsbus door New York heen.

Citywalk van Flatiron District richting Chinatown. Dan kom je door veel interessante wijken en pleinen. Washington Square, Union Square, Soho, Greenwich Village, Little Italy, Noho. Allemaal te lopen binnen een uurtje of 5 als je ook nog een beetje shopt en rondkijkt.

Miami, Art Deco district aan doen. Ligt op South Beach. Daar heb je Lincoln Road, veel trendy restaurants en shops. Kun je veel goed gebouwde gasten zien op rollerskates, allemaal homo dat wel :D Verder is het veel strand, strand, strand.

Los Angels, Venice Beach naar Santa Monica Beach lopen. Is goed te doen, zie je veel rollerskatende chickies voorbij komen. En veel vage figuren. Muscle beach op Venice vond ik niet zoveel aan, is denk ik te veel gehyped. Natuurlijk nog Hollywood aandoen. Centrum van Los Angeles is niet zoveel, te zakelijk. Rodeo Drive is nog wel lollig, om te kijken dan. Kopen moet je maar overlaten aan de Beverly Hills crowd. Beverly Hills kan je een tour doen waar de beroemdheden wonen, ook al boeit dat weinig omdat je meestal amper die huizen kan zien.

Zou idd in NY ff op Empire State building gaan kijken. Ik zou persoonlijk savonds gaan als het donker is (natuurlijk op een heldere dag). Het is dan niet druk en het uitzicht is echt super!

Wat eric al zegt, ff tochtje langs de wijken greenwich village, china town, little italy, SOHO, e.d. Dat kun je zo achter elkaar doen. Zou ook een keer de metro nemen en uitstappen op 125th street, niet als het donder is want daar is Harlem en daar ben je waarschijnlijk de enigste blanken. Maar wel leuk om te zien.

Zou ook zeer zeker naar Times Square gaan, ook savonds, dat vond ik persoonlijk toch wel een hoogtepunt.

Even de south ferry nemen om het vrijheidsbeeld te checken, niet echt indrukwekkend, maar het is gratis en je gaat natuurlijk niet naar NY zonder het vrijheidsbeeld te zien :)

Ik heb het vrijheidsbeeld ook gezien, van twee kilometer afstand of zo :D Ferry nemen is wel handig, maar kost je wel weer tijd. Wel de gratis ferry nemen, niet de ferry naar het eiland waar het beeld op staat.

Wat ook nog aanraders zijn om het New York gevoel te krijgen zijn, The Public Library (42nd Street en Fifth Avenue) en daarna door naar het Grand Central op 42nd street. Gigantisch station met meer dan 100 perrons. Penn Station is ook wel lollig in de spits, is tussen 34fth en 31st street op Seventh Avenue. Kan je gelijk even bij Macy's langs. Stelt weinig voor dat Macy's, maar ach je moet er binnen zijn geweest.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt tot dusver. Dit werkt een stuk beter dan zoeken op internet.

gaaf!!! veel plezier!

Enne mocht je bij 1fast400 langsgaan ( je bent toch aardig in de buurt!! )
Doe mij maar wat ZMA, Tribulus, Extreme Shredder en een zakkie whey :D

Oh en niks kopen rond Times Square, veel te duur daar en al die kleine shopjes hebben zogenaamd op eens opruiming van bepaalde artikelen. Fotoshops zijn helemaal oplichters, met allemaal oude zooi en vage prijsschema's. Als je al prullaria wilt kopen zoals beeldjes, shirts etc etc dan moet je richting Chinatown gaan, Canalstraat en omgeving zit vol met kleine shopjes die stukken goedkoper zijn.

Voor fotospul kan je naar B&H op Ninth Avenue, 34st Street.

Leuk dat je gaat! Pompt ze ;) :D

echt gaaf kerel, have fun!!

EricR zei:
Oh en niks kopen rond Times Square, veel te duur daar en al die kleine shopjes hebben zogenaamd op eens opruiming van bepaalde artikelen. Fotoshops zijn helemaal oplichters, met allemaal oude zooi en vage prijsschema's. Als je al prullaria wilt kopen zoals beeldjes, shirts etc etc dan moet je richting Chinatown gaan, Canalstraat en omgeving zit vol met kleine shopjes die stukken goedkoper zijn.

Voor fotospul kan je naar B&H op Ninth Avenue, 34st Street.
ben je afgezet eric?:D
o-t; veel pleziert daar man!!!

Veel plezier kerel, genoeg foto's maken hé! :)

• Topic Starter Topic Starter
SR1985 zei:
Veel plezier kerel, genoeg foto's maken hé! :)

ik neem me camera mee (zit ook een foto toestel in). Ik zal proberen zoveel mogelijk vast te leggen daar. Dus mocht ik nog grote gasten tegen komen, of bekenden, dan zal ik dat zeker hier op het forum dumpen.

Laatst bewerkt:
veel plezier bro!

Masters zei:
ik neem me camera mee (zit ook een foto toestel in). Ik zal proberen zoveel mogelijk vast te leggen daar. Dus mocht ik nog grote gasten tegen komen, of bekenden, dan zal ik dat zeker hier op het forum dumpen.
Ok! En als je mooie dames tegenkomt mag je ze ook filmen ofzo hoor ;)

Naar de Bronx, en of South L.A. en dan vooral s'nachts in de no go eareas :D

Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik zou in Venice zeker ff bij The Firehouse langsgaan! Daar hebben ze hele bodybuilders menu's!

Veel plezier bij Gold's Gym in Venice! Ik heb er ook regelmatig getraind. Voelde me toch best klein daar! :(

Hier oud fotootje van mij aan het trainen bij Gold's Gym San Marino (vlak voor San Fransisco). Hele mooie sportschool. Die in downtown Los Angeles is trouwens ook aan te raden ( midden in een winkelcentrum). Ze hebben daar heerlijke douches en een mooi zwembad! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaaaaaaaaaaaf bro :thumbs: , dat wil ik nou ook eens doen :dance:
Als ik die gym hierboven zie....pffffffff waanzinnig :lifter:

Succes daar :thumbs:

Terug
Naar boven