Fitness Seller

vertrek voor mijn Usa Golds-Gym toer

Masters zei:
ik neem me camera mee (zit ook een foto toestel in). Ik zal proberen zoveel mogelijk vast te leggen daar. Dus mocht ik nog grote gasten tegen komen, of bekenden, dan zal ik dat zeker hier op het forum dumpen.
doen :thumbs:
veel plezier en geniet ervan!

Kerel. Jammer dat je 28 mei niet hier bent, maar je amuseert je daar ook wel ;)

Veel plezier kerel

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Veel plezier.

In New York is veel te doen, maar zeker het Empire State Building opgaan. 's ochtends vroeg anders is het te druk. Ground Zero natuurlijk, kan je gelijk daarna even shoppen bij 21st Century aan de overkant, is een grote discountshop met veel kleding en schoenen o.a. Als je nog nette schoenen nodig hebt, daar halen. Scheelt je 60 tot 70% met hier.

Als je maar 1 museum bezoekt, ga dan in ieder geval naar het Metropolitan. Zo groot dat je er niet in 1 dag doorheen komt, zeer de moeite waard. Kan je gelijk daarna Central Park aandoen en bijvoorbeeld verder gaan via Fifth Avenue, veel luxe shops daar.

Verder gewoon een beetje de boel verkennen per voet, Manhattan is daar prima geschikt voor. Brooklyn Bridge overlopen van de Brooklyn kant af, zie je hele skyline voortdurend dichterbij komen.

Metrokaart kopen voor een week, is $24 en dan kan je onbeperkt met de metro en stadsbus door New York heen.

Citywalk van Flatiron District richting Chinatown. Dan kom je door veel interessante wijken en pleinen. Washington Square, Union Square, Soho, Greenwich Village, Little Italy, Noho. Allemaal te lopen binnen een uurtje of 5 als je ook nog een beetje shopt en rondkijkt.

Miami, Art Deco district aan doen. Ligt op South Beach. Daar heb je Lincoln Road, veel trendy restaurants en shops. Kun je veel goed gebouwde gasten zien op rollerskates, allemaal homo dat wel :D Verder is het veel strand, strand, strand.

Los Angels, Venice Beach naar Santa Monica Beach lopen. Is goed te doen, zie je veel rollerskatende chickies voorbij komen. En veel vage figuren. Muscle beach op Venice vond ik niet zoveel aan, is denk ik te veel gehyped. Natuurlijk nog Hollywood aandoen. Centrum van Los Angeles is niet zoveel, te zakelijk. Rodeo Drive is nog wel lollig, om te kijken dan. Kopen moet je maar overlaten aan de Beverly Hills crowd. Beverly Hills kan je een tour doen waar de beroemdheden wonen, ook al boeit dat weinig omdat je meestal amper die huizen kan zien.

Ik ga ooit wel een keer mee aan jouw handje :D Klinkt goed!

Terug
Naar boven