XXL Nutrition

vervanging van winstrol??

• Topic Starter Topic Starter
maar anavar zijn tablets
mijn voorkeur gaat toch naar injecteren
s gewoon persoonlijk

masteron..injecteren en korte ester,vergelijkbare effecten met winstrol

Crack - de rookbare variant van cocaïne ? of dat supplement ? :D

En dat geeft belangen niet hetzelfde resultaat als een "no-salt" body

zit ik dan nie met alleen massa en kracht?

voor droog te komen mss?
Je kan beter denken in termen van spier bouwen of vet verliezen/spier behouden als je gaat kuren. Je maakt de bekende fout door te denken dat je in 1 en dezelfde kuur zowel spiermassa zal kunnen winnen als vet verliezen. De realiteit is dat je beter een keuze kan maken want deze twee richtingen zijn als water en vuur.

Wat ik je aanraad is eventueel proviron toevoegen. Dit zal zorgen voor meer vrije testosteron (die dus kan binden ipv aromatiseren) en bovendien zal het helpen om de deca niet te hard doen inslaan op je libido en vochtretentie.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan beter denken in termen van spier bouwen of vet verliezen/spier behouden als je gaat kuren. Je maakt de bekende fout door te denken dat je in 1 en dezelfde kuur zowel spiermassa zal kunnen winnen als vet verliezen. De realiteit is dat je beter een keuze kan maken want deze twee richtingen zijn als water en vuur.

Wat ik je aanraad is eventueel proviron toevoegen. Dit zal zorgen voor meer vrije testosteron (die dus kan binden ipv aromatiseren) en bovendien zal het helpen om de deca niet te hard doen inslaan op je libido en vochtretentie.
ja heb je mss wel gelijk in

dus dan zal het deca-testo-proviron worden

denk dat dit wel zal werken
samen met een hoop cardio
;)

Mast aan het einde van een test/deca kuur? Waste of money..

Gelijk Grote-T zegt, gewoon Provi toevoegen

Terug
Naar boven