Fitness Seller

Verwachtingen Arnold classic?

ze lijken allemaal een beetje soft, maar kan ook aan de beeld kwaliteit liggen

pakman staat er dik bij

nr1 is dex , dat is 99% zeker door de call outs.

Pakulski rug verbeterd, wijdte rug begint te matchen aan benen bij rear latspread. Maar zijn back double biceps is rug nog zwak tov benen.
Persoonlijke mening bij ben is dat zijn gut echt ziek groot lijkt in relax pose damn

Black horse cedric had zijn tanning niet mee zitten vond ik, zag er te bleek uit waardoor die softer oogte om mijn scherm ten minste.
Maar wat een lijnen!!

Fred ''biggie'' smalls is denk ik wel de gelukkigste van allemaal, zat in de top 6 call out, goeie conditioning.

Fouad zat in 3e call out, had wel 2e call out verwacht jammer. vond hem wel in een nette shape voor top 6

Dexter, nr1 in 95% shape onderbuik leek wat minder definitie dan normaal

Ik blijf vinden dat fouad z'n hoofd op dat van kuki lijkt

jammer van ronny, goed fysiek als hij hard staat en zn gut inhoudt

nr1 is dex , dat is 99% zeker door de call outs.

Pakulski rug verbeterd, wijdte rug begint te matchen aan benen bij rear latspread. Maar zijn back double biceps is rug nog zwak tov benen.
Persoonlijke mening bij ben is dat zijn gut echt ziek groot lijkt in relax pose damn

Black horse cedric had zijn tanning niet mee zitten vond ik, zag er te bleek uit waardoor die softer oogte om mijn scherm ten minste.
Maar wat een lijnen!!

Fred ''biggie'' smalls is denk ik wel de gelukkigste van allemaal, zat in de top 6 call out, goeie conditioning.

Fouad zat in 3e call out, had wel 2e call out verwacht jammer. vond hem wel in een nette shape voor top 6

Dexter, nr1 in 95% shape onderbuik leek wat minder definitie dan normaal

Jammer van zijn tanning ja. Heeft hem wel wat punten gekost. :(

Volkslied zingen met blaadje erbij, je moet maar durven.

Echt wat doe dat koor daar :') wat een nationalistisch gebeuren.. ik lach me kapot :')

Winner: Dexter Jackson
2. Ben Pakulski
3. Toney Freeman
4. Johnnie Jackson
5. Hidetada Yamagishi
6. Cedric McMillan

Dexter verdiend gewonnen, het hele plaatje klopt zoals vanouds. Erg goede plaatsing voor de Pacman, heeft zoals verwacht zijn ub verbeterd maar is nog niet in verhouding tot zijn lb(vooral de rug bij de bdb). Ik had persoonlijk Cedric op 4 met daarachter Johnnie & Hide. Worden nog interessante jaren met Cedric, kan nog genoeg massa op zijn frame.

Laatst bewerkt:
Knap dat Dexter ondanks de vele shows er toch nog altijd weet te staan. Verdiende zege.
Als Cedric ripped on stage komt zal er qua massa & esthetics toch niets aan te doen zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gun het dexter jackson in iedegeval wel, had cedric wel in top 3 willen zien.

wat was ook alweer het DBB md acount?

Winner: Dexter Jackson
2. Ben Pakulski
3. Toney Freeman
4. Johnnie Jackson
5. Hidetada Yamagishi
6. Cedric McMillan

Dexter verdiend gewonnen, het hele plaatje klopt zoals vanouds. Erg goede plaatsing voor de Pacman, heeft zoals verwacht zijn ub verbeterd maar is nog niet in verhouding tot zijn lb(vooral de rug bij de bdb). Ik had persoonlijk Cedric op 4 met daarachter Johnnie & Hide. Worden nog interessante jaren met Cedric, kan nog genoeg massa op zijn frame.

Ben wordt nu ook begeleidt door George dacht ik.
Cédric wordt ooit wel top O materiaal

Terug
Naar boven