AndroidHealthClinic

[Verwijderen]

Je kan idd een accurate meting laten doen maar als jij tevreden bent met het gene je ziet in de spiegel is het helemaal mooi toch, of daar nou het getalletje 10,12 of 14 bij hoort.. Maar snap wat je bedoeld. Nooit verkeerd om je werkelijke vp te weten. Ook om te vergelijken enz.

Zou nu niet cutten, na je eerste kuur lijkt het me wijs je lichaam te laten herstellen alvorens weer te gaan kuren. Voor je het weet ben je zomaar een halfjaar ON, en dan..

Wellicht had het een betere optie geweest om in de voorbereiding op deze kuur naar 10-12% te gaan zodat je in principe nooit té hoog uit komt erna. Dan heeft cutten geen haast.

Nog genoeg bedenktijd man rustigaan :thumbup:

Ja, sowieso is gains behouden eerste prioriteit na de kuur. Ben ook van plan een vetpercentage meting te laten doen zodat ik meer inzicht heb in mijn lichaamscompositie na de kuur. Op basis daarvan zal ik mijn training en voeding aanpassen om mijn bf% te verlagen tot de volgende kuur.

Ik zou nu ook wel kunnen bridgen en cutten. Denk dat cutten tijdens een bridge het sowieso makkelijker maakt om de gains te behouden. Nadeel is dat ik dan wel meteen voor een langere tijd ON blijf.

Still so much thinking to do.

Weet niet of je er iets aan hebt..
Maar bij xxl nutrition heb je die digitale vetpercentage meter.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt, ja die dingen zijn helaas niet heel accuraat. Ze meten volgens mij je vp door een stroompje van je ene naar je andere hand te sturen. Hierdoor meten ze dus alleen je bovenlichaam af en niet je benen, waar overigens ook vaak veel vet zit.

Ik zou het wel kunnen combineren met een vp weegschaal, die weer alleen je onderlichaam afmeet. Maar dat is wel weer een grote investering. Ik ga het denk ik bij de diëtiste laten meten.

Bedankt, ja die dingen zijn helaas niet heel accuraat. Ze meten volgens mij je vp door een stroompje van je ene naar je andere hand te sturen. Hierdoor meten ze dus alleen je bovenlichaam af en niet je benen, waar overigens ook vaak veel vet zit.

Ik zou het wel kunnen combineren met een vp weegschaal, die weer alleen je onderlichaam afmeet. Maar dat is wel weer een grote investering. Ik ga het denk ik bij de diëtiste laten meten.

dit is een huidplooi meter.. niks met stroom als je goed de huidplooi spots weet is dit hartstikke accuraat

• Like
Waarderingen: REJ
dit is een huidplooi meter.. niks met stroom als je goed de huidplooi spots weet is dit hartstikke accuraat

Ah, je hebt gelijk. Ik keek er vluchtig naar. Het lijkt op het apparaat waar ik het over had, die had mijn vorige sportschool namelijk. Wat ik altijd heb begrepen is dat je huidplooi metingen altijd door een deskundige moet laten doen, omdat het een zeer nauwkeurig werk betreft. K zal er eens meer over informeren.

Werkt prima ;).

Die dingen zijn zo betrouwbaar als een Kever uit '68 en jij zegt gewoon; werkt prima :P

Zoals vntl ook al zei; 'als je goed de huidplooi spots weet is dit hartstikke accuraat' .
En praat zelf ook uit eigen ervaring omdat ik er 1 heb.
De deskundige metingen zullen vast wel iets accurater zijn maar ze zullen er niet ver onder of boven zitten. Ik hoef t dan ook niet op 0.10e % precies te weten;)

• Like
Waarderingen: vntl
Oke, nou even kijken wanneer ik zo een ding ga bestellen dan.

• Like
Waarderingen: REJ
Moet mezelf even corrigeren zie ik. Dacht dat het om een elektro weegschaaltje ging!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven