AndroidHealthClinic

vet omzetten in spieren, hoe?

92kg bij 1.89? dan ben je helemaal niet dik

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

ja net zoiets als dragonball z als je net zo lang concentreert kan je kamehameha.

succes man zet hem op!

mij is de kamehameha ooit eens gelukt, ik was echt blij. had 53 uur constant zitten mediteren

zie je nou wel hier is het resultaat.

de aanhouder wint. zet hem op!

Jongens ik doe elke dag de kamehameha op de wc..

en ''ketogeen'' trainen?

Hoi,

Ik vroeg me af als ik deze topic las, ik heb eens ergens gelezn over 'ketogeen' trainen , waarbij dat je dagelijks ongeveer 3 keer je lichaamsgewicht in proteinen inneemt (bv 70 kg,dan 210 gram proteinen) en je koolhydraten-inname onder de 30 gram per dag houdt (vetten minder belangrijk ,maar toch zo laag mogelijk houden)

dan zou je in ketose geraken na 3 dagen en daarmee je vet in glycogeen omzettenen dat gebruiken om aan gewichtheffen te doen en zo spieren kweken. dus onrechtstreeks toch je vet in spieren omzetten, omdat je het gebruikt als koolhydraten maar haalt uit je vetvoorraad...

Wat denken jullie van die methode van trainen? een fabeltje, of is het enkel goed om vet te verliezen, maar zinloos voor perioden van spieropbouw?

greetz,

Hoi,

Ik vroeg me af als ik deze topic las, ik heb eens ergens gelezn over 'ketogeen' trainen , waarbij dat je dagelijks ongeveer 3 keer je lichaamsgewicht in proteinen inneemt (bv 70 kg,dan 210 gram proteinen) en je koolhydraten-inname onder de 30 gram per dag houdt (vetten minder belangrijk ,maar toch zo laag mogelijk houden)

dan zou je in ketose geraken na 3 dagen en daarmee je vet in glycogeen omzettenen dat gebruiken om aan gewichtheffen te doen en zo spieren kweken. dus onrechtstreeks toch je vet in spieren omzetten, omdat je het gebruikt als koolhydraten maar haalt uit je vetvoorraad...

Wat denken jullie van die methode van trainen? een fabeltje, of is het enkel goed om vet te verliezen, maar zinloos voor perioden van spieropbouw?

greetz,

Het is simpelweg onmogelijk om vet om te zetten in spieren, je verliest vet door verbranding en spieren bouw je op. Als hij een beginner is kan hij nog weleens cutten, terwijl hij toch spiermassa gaint. Maar als hij al langer traint moet hij gewoon proberen vet kwijt te raken d.m.v. voeding en training.

Je moet je afvragen of je niet beter hulp kan zoeken... 16 jaar, 92 kg is gewoonweg achterlijk!

Hoezo kan dat niet?! Laat je niks wijsmaken ruben!!! Het enige goede idee is gewoon weightgainers drinken en gamen de hele dag gamen. BEEFCAKE!!

Terug
Naar boven