MuscleMeat

Vet Percentage +/- 25 klopt het ?

Neverdie1981

Cool Novice
Waardering
0
Goedemorgen beste BBers,

Ik ben nieuw in deze forum mijn naam is Nito.

Leeftijd : 28 Jaar
lengte : 183 cm
gewicht : 91.7 kg
Vet percentage volgens weegschaal 25 % als gemiddeld sporter je hebt dus level 1 helemaal geen sporter tot level 5 fanatieke sporter.

Ik train sinds 3 weken minimaal 4 dagen in de week wat ik dan doe is 45 cardio 20 min loopband 15 min fietsen 15 cardio crosstrainer dit allemaal rond de 75 % van mijn max hartslag en echt waar ik zweet me de pleu... ik ben ook in de eerste 2/3 weken echt heel veel afgevallen vind ik ik kom van namelijk rond de 99 kkg toen ik ontdekte dat ik zoveel woog een aantal weken terug ben ik gelijk naar de sportschool gegaan nou doe ik ook al een weekje of ander half KT na de cardio het gaat nu steeds beter conditie is in ieder geval wel verbeterd.

Ik heb hier thuis een potje Stack 2 (org) hoe kan ik dit het beste nemen omdat ik nu niet meer afval en juist wel ietjes ben bijgekomen 2 - 1 of 1 - 1 - 1 of 2 - 2 ??ik let redelijk goed op mijn voeding bijvoorbeeld niet te veel vet (slechte) ik zorg dat ik in de ochtend in ieder geval genoeg kh binnen krijg en dat bouw ik af tot einde van de dag ik eet nu ook niet echt heel veel maar wel genoeg.

Nou zegt mijn weegschaal dat mijn vetpercentate 25% is zou dit kunnen kloppen aan de hand van de foto.

Ik zou ook graag tips willen hebben wat ik wel of niet moet doen en over hoe ik de Stack 2 moet gebruiken.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Alsinds geen 25%.Eerder een 17-18%, maar ja is een blijft een foto he

Btw: Weegschalen sucks kerel!Laat een meting uitvoeren met een vet tang....

weegschalen zuigen idd. Je moet een 4 puntsmeting doen.
Maar denk wel dat dit 25+ is.

weegschalen zuigen idd. Je moet een 4 puntsmeting doen.
Maar denk wel dat dit 25+ is.

Mee eens. Ik denk ook geen 17%. Wel zeker boven de 20%.
Geeft niet, je kunt ook nog winst pakken door VVM te winnen, waardoor de verbranding hoger wordt.

Ohw en doe je krachttraining a.u.b. voor je cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Mee eens. Ik denk ook geen 17%. Wel zeker boven de 20%.
Geeft niet, je kunt ook nog winst pakken door VVM te winnen, waardoor de verbranding hoger wordt.

Ohw en doe je krachttraining a.u.b. voor je cardio.

Ik zal zeker je tip opvolgen en krachttraining voor de cardio doen maar waarom is dit beter dan ?? gewoon uit pure nieuwsgierigheid.

wat is je buikomvang ?

wel een klein pensje, dus ongeveer 20 %. valt mee:)

echt geen 25+ ik denk zon 20

ik denk tussen de 20 en 25

• Topic Starter Topic Starter
inmiddels de 90 kg bereeikt met 94,5 cm buikomvang ik meet me altijd in de ochtend, denken jullie dat aan de hand van mijn gewicht en omvang te kunnen bepalen of ik ook spieren aan het verliezen ben.

Tips zijn welkom

meer als 18% zal het niet zijn hoor. In iedergeval geen 20%!

Ik zet in op tussen de 19 en 23% bf.

Begin gewoon lekker rustig met een 3 x fullbody workout in de week gemaakt van beginnerschema's op dit forum.

Paar tips:

- Zorg dat je goed de structuur van dit forum onder de knie krijgt en lees in de sticky's goed naar tips/richtlijnen op het gebied van voeding,training,rust,oefeningen en cardio.

- Doe idd. eerst je krachttraining en dan je cardio (vetverbranding; kunnen ze je wel meer over vertellin in je sportschool).

Dit is overgens omdat je met je krachttraining al een kleine 300-500 kcal verbrand (veelal je suikervoorraad/vlugge suikers) en wanneer je dan begint met je cardio; je vrijwel meteen aan je vet verbranding begint; je suikers zijn dan inmiddels al voor het grootste gedeelte op. En je stofwisseling ligt dan ook al wat hoger wat je verbranding ook ten goede komt.

- Train gewoon lekker rustig en zorg dat je de duidelijke richtlijnen,feitjes kent en bouw gewoon rustig op.

Zou wel zorgen dat je eerst wat vet afvalt zodat je een bf van 12-16% hebt ongeveer en dan schoon spiermassa opbouwen dmv goed eten (zie: sectie voeding enz...)

Denk ook 19-20%

Terug
Naar boven