MuscleMeat

Vet Percentage +/- 25 klopt het ?

Neverdie1981

Cool Novice
Waardering
0
Goedemorgen beste BBers,

Ik ben nieuw in deze forum mijn naam is Nito.

Leeftijd : 28 Jaar
lengte : 183 cm
gewicht : 91.7 kg
Vet percentage volgens weegschaal 25 % als gemiddeld sporter je hebt dus level 1 helemaal geen sporter tot level 5 fanatieke sporter.

Ik train sinds 3 weken minimaal 4 dagen in de week wat ik dan doe is 45 cardio 20 min loopband 15 min fietsen 15 cardio crosstrainer dit allemaal rond de 75 % van mijn max hartslag en echt waar ik zweet me de pleu... ik ben ook in de eerste 2/3 weken echt heel veel afgevallen vind ik ik kom van namelijk rond de 99 kkg toen ik ontdekte dat ik zoveel woog een aantal weken terug ben ik gelijk naar de sportschool gegaan nou doe ik ook al een weekje of ander half KT na de cardio het gaat nu steeds beter conditie is in ieder geval wel verbeterd.

Ik heb hier thuis een potje Stack 2 (org) hoe kan ik dit het beste nemen omdat ik nu niet meer afval en juist wel ietjes ben bijgekomen 2 - 1 of 1 - 1 - 1 of 2 - 2 ??ik let redelijk goed op mijn voeding bijvoorbeeld niet te veel vet (slechte) ik zorg dat ik in de ochtend in ieder geval genoeg kh binnen krijg en dat bouw ik af tot einde van de dag ik eet nu ook niet echt heel veel maar wel genoeg.

Nou zegt mijn weegschaal dat mijn vetpercentate 25% is zou dit kunnen kloppen aan de hand van de foto.

Ik zou ook graag tips willen hebben wat ik wel of niet moet doen en over hoe ik de Stack 2 moet gebruiken.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Alsinds geen 25%.Eerder een 17-18%, maar ja is een blijft een foto he

Btw: Weegschalen sucks kerel!Laat een meting uitvoeren met een vet tang....

weegschalen zuigen idd. Je moet een 4 puntsmeting doen.
Maar denk wel dat dit 25+ is.

weegschalen zuigen idd. Je moet een 4 puntsmeting doen.
Maar denk wel dat dit 25+ is.

Mee eens. Ik denk ook geen 17%. Wel zeker boven de 20%.