BBBDV
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 67kg
Dit is hoe ik nu ben, ik vroeg me af of iemand van jullie hieruit mijn vetpercentage kan afleiden?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke bedankt! ik ben nog redelijk nieuw met alles ... wat bedoel je juist met clean bulken ?
Schoon voedel eten, om aan een calorie overschot te geraken, waardoor je lichaam instaat is spieren sneller op te bouwen. Met schoon voedsel word bedoelt gezond eten, kip rijst tonijn noten etcOke bedankt! ik ben nog redelijk nieuw met alles ... wat bedoel je juist met clean bulken ?
ik drink zelfs al maanden geen frisdrank meer. Alcohol drink ik nooit. Ik drink zon 2l water en 800l melk per dag en bij eiwitten zit ik denk ik aan 100gr per dag. voor de rest zou ik het niet weten
! Maar heel hard bedankt voor de info !Schoon voedel eten, om aan een calorie overschot te geraken, waardoor je lichaam instaat is spieren sneller op te bouwen. Met schoon voedsel word bedoelt gezond eten, kip rijst tonijn noten etc
aah oke bedankt, maar dit doe ik nu ook alik drink zelfs al maanden geen frisdrank meer. Alcohol drink ik nooit. Ik drink zon 2l water en 800l melk per dag en bij eiwitten zit ik denk ik aan 100gr per dag. voor de rest zou ik het niet weten
! Maar heel hard bedankt voor de info !
Wow, body waar je trots op mag zijn. Hoe lang train je?
1 jaartje, maar ik ben niet slim geweest! ik heb lang met machines getraint i.p.v dumbbells ! toen ik met dumbbells begon zag ik veeeeeeel sneller resultaat!

Dat is waar, train zelf ook uitsluitend met dumbbells. Maar je mag toch best al enorm trots zijn op je lijf, lucky girlfriend![]()
! mijn doel is om 85kg te wegen met een zo laag mogelijk vet percentage ! 
en... kom je met je huidige voeding aan in gewicht?
Ik ben net begonnen met het drinken van shakes 2 per dag , 1 's morgens en 1 's avonds. Het is een mass gainer dus met de bedoeling om bij te komen !

Het is beter om eerst je voeding eens onder de loep te nemen en te verbeteren voordat je naar shakes grijpt
Shakes zijn supplementen. Ten eerste zijn het supplementen, dus geen vervanging van maaltijden.
Daarnaast bestaan er geen magische wondermiddelen waardoor progressie vanzelf komt...
! ik let al heel hard op mijn voeding en probeer zo veel mogelijk eiwitten en gezonde koolhydraten op te nemen. Ik heb al talrijke voedingsschema's gelezen en weet ook dat voeding de belangrijkste factor ( samen met het trainen dan ) is om progressie te zien! Ik vermijd ook snelle suikers zoals koeken en snoep, maar zoals jullie ook wel weten kan 1 keer per week ongezond eten niet zo veel kwaad.Daar ben ik ook zeker van op de hoogte! ik let al heel hard op mijn voeding en probeer zo veel mogelijk eiwitten en gezonde koolhydraten op te nemen. Ik heb al talrijke voedingsschema's gelezen en weet ook dat voeding de belangrijkste factor ( samen met het trainen dan ) is om progressie te zien! Ik vermijd ook snelle suikers zoals koeken en snoep, maar zoals jullie ook wel weten kan 1 keer per week ongezond eten niet zo veel kwaad.
Welke gainer gebruik je?
Eiwitshakes vind ik niet zo'n ramp om te nemen als het met de normale voeding niet zo goed lukt om voldoende eiwitten binnen te krijgen, maar de nodige kcals zou je eigenlijk via de normale voeding moeten kunnen binnenkrijgen. Wat dat betreft ben ik het wel met Prestigio eens.