Oke..
Wat is je bf%? Hoe lang train je al? Wat je je trainingsschema? Wat eet je? Wat is je behoefte? Wat is je k/v/e verhouding? Waar kom je vandaag qua lichaam gewicht etc? Wat verwacht je van een kuur? Wat weet je van de middelen? Wat weet je van de potentiële bijwerkingen? Wat vinden je ouders ervan...
Mooie vragen, kan het niet nalaten om ze te beantwoorden.
Tussen de 12 en 15 %
Van 1992 t/m 2011 van ongeveer 85 naar 105 kg.
In 2020 opnieuw begonnen na 10jaar duursport, van 83kg in 2020 naar 90kg nu. In de tussentijd een bulk naar 100kg gedaan in het eerste jaar.
( f**k muscle memory)
Train nu full body 3x in de week. Soms 2x als lichaam meer rust nodig heeft.
Nu op 3000 kcal, maingainen. In cut 2500kcal maar spiegel belangrijker dan weegschaal.
K 40% V 30% en E 30%.
300koolhydraten, 100vet, 200eiwit.
Kom dus van 83, daarvoor zelfs 81kg gewogen, maar dat was zelfs voor duursport te licht.
Ik verwacht de komende jaren nog enkele kilo's naturel bij te komen. Ik richt me meer op kwaliteit dan op kwantiteit. Elk jaar een kilo, dat zie je wel.
Middelen, weet ik te weinig van, maar kan alle info hier klakkeloos kopiëren om een goede kuur, bloedonderzoek ( al gedaan, om te vergelijken voor later, eventueel trt als wenselijk ) juiste optrek en inspuit naalden, welk middel, hoeveelheid, aanvullende supplementen, na kuur of niet en alles in huis hebben voordat je begint etc.
Bijwerkingen, heb ik echt geen zinin.
Ben blij met mijn haar en mijn skere sexleven.
Mi huidige fysiek motiveert mij nu nog niet om te gaan ondersteunen. Mijn moeder is 87 ik wil haar daar niet mee belasten, ze zal het afkeuren als ze zich er in heeft verdiept. Mede door gebrek aan podium ambities van mij