Fitness Seller

vet verbranden

Wat benzine en een aansteker!:D
Neen, serieus:
voeding (zie sectie voeding), cardio, krachttraining en moest dit ook niet veel meer doen eventueel een stacker...
En vet zet zich niet om in kracht...:eek: :p

vooral uw voeding aanpassen (koolhydraten naar beneden, genoeg eiwitten), maar je zal ook spieren verliezen. als ik 5 keer per week ga lopen maar ik eet veel te veel, ga ik ook niet vermageren. en die produkten die helpen dan ook niet. al die supps die ze verkopen om meer vet te verbranden die heb je zelf niet nodig als je goed op je voeding let. ze kunnen een beetje helpen maar het zijn vooral de koolhydraten die naar beneden moeten en suikers vermijden. en denk maar niet dat je buikje vlug zal weggaan. het heeft tijd nodig.

Wimmeke, als je het vindt, stuur me dan maar een PM :D

Zal wel een superhormoon zijn dat ze nog moeten uitvinden maar tegenwoordig is niks meer onmogelijk, kijk maar naar de myostatinblokkers van nutral die eraan komen.

Lig je misschien wel dood tegen dat je 40 bent. Maar ja, snel groot= snel dood

Damn...wat heb ik toch een klote NICKname..

grtz

DNP schijnt wel goed te werken ;)

Efedrine , IGF LR3 , HGH , T3 , Winstrol , Tren.

Is ook iets nieuws op de markt Rimonabant, als je zoekt op Google dan :D

Werkt ook zeer gunstig op je cholesterol dus dat is wel makkelijk in een AAS kuur..

T3 ook :)

Winstrol gaat nooit geen vetverbranden op zich..

noppes zei:
voeding (zie sectie voeding), cardio, krachttraining en moest dit ook niet veel meer doen eventueel een stacker...
En vet zet zich niet om in kracht...:eek: :p

:thumbup:

Je moet dus hiervoor in de voedingsectie wezen kerel. AAS zullen niet je basis moeten vormen. :)

Ik gebruik nu 2 wkn straker e :D
Een topertje kan ik je vertellen,je krijgt er bergen energie van en je verliest er ook nog vet bij.
Ik doe wel elke dag 2 uur aan cardio ,ben nu 3 kilo lichter en 2 procent vet kwijt.:eyebrow:

wimmeke26 zei:
Zal wel een superhormoon zijn dat ze nog moeten uitvinden maar tegenwoordig is niks meer onmogelijk, kijk maar naar de myostatinblokkers van nutral die eraan komen.

Lig je misschien wel dood tegen dat je 40 bent. Maar ja, snel groot= snel dood

Damn...wat heb ik toch een klote NICKname..

grtz

speculatie ;)

ontopic, vet kan je niet omzetten in spier, dus als je jezelf te dik vind moet je
eerst je vet verbranden en dan spieren kweken

anavar?

hardgainers zei:
Is ook iets nieuws op de markt Rimonabant, als je zoekt op Google dan :D

Werkt ook zeer gunstig op je cholesterol dus dat is wel makkelijk in een AAS kuur..

werkt door het systeem te blokkeren waar je normaal gesproken honger door krijgt na het roken van een joint. binnekort op de markt.

Terug
Naar boven