visjegerdien
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 58kg
hallo ik ben nieuw hier en zit al meerdere maanden te neuzen naar handige tips... misschien dat deze nieuwe topic wel niet nodig had geweest.. maar tsjah er staat ook zo vreselijk veel op..
ben 21 jaar oud... vrouw..
168 lang en weeg 58 kilo..
ben al een poos aan het trainen en wil eigenlijk meer vet verliezen als dat ik nu doe.. het gaat me gewoon niet snel genoeg..
train vooral veel benen en buik...
en 2 keer cardio van drie kwartier en 2 keer vlink benen trainen..
squat 32,5 kilo 3 setjes van 20..
leg gurl 30 kilo voor 1 been (doe ze appart trainen anders kan ik er niet genoeg gewicht aan hangen...... ook 3 setjes van 20..
uitvals pas met 11 kilo in elke hand..
en ook nog dat appraat voor me onder rug.. waar je zo naar voren moet buigen maar dan ook met 12 kilo in me handen.. (voel het ook in me benen..)
voor de rest eet ik veeeeel eiwitten en matig ik in me KH.. kan je niet precies zeggen wat ik precies eet...
dat is elke dag verschillend..
heb heel de dag door honger.. zwaar vervelend..!!
hebben jullie nog tips voor me voeding of voor me sporten?
of misschien suplementen?? daar ben ik niet zo in thuis en weet ook niet waar ik moet zoeken..
alvast bedankt!!
ben 21 jaar oud... vrouw..
168 lang en weeg 58 kilo..
ben al een poos aan het trainen en wil eigenlijk meer vet verliezen als dat ik nu doe.. het gaat me gewoon niet snel genoeg..
train vooral veel benen en buik...
en 2 keer cardio van drie kwartier en 2 keer vlink benen trainen..
squat 32,5 kilo 3 setjes van 20..
leg gurl 30 kilo voor 1 been (doe ze appart trainen anders kan ik er niet genoeg gewicht aan hangen...... ook 3 setjes van 20..
uitvals pas met 11 kilo in elke hand..
en ook nog dat appraat voor me onder rug.. waar je zo naar voren moet buigen maar dan ook met 12 kilo in me handen.. (voel het ook in me benen..)
voor de rest eet ik veeeeel eiwitten en matig ik in me KH.. kan je niet precies zeggen wat ik precies eet...
dat is elke dag verschillend..
heb heel de dag door honger.. zwaar vervelend..!!
hebben jullie nog tips voor me voeding of voor me sporten?
of misschien suplementen?? daar ben ik niet zo in thuis en weet ook niet waar ik moet zoeken..
alvast bedankt!!

Laatst bewerkt: