AndroidHealthClinic

vet verlies en sups..?

visjegerdien

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
58kg
hallo ik ben nieuw hier en zit al meerdere maanden te neuzen naar handige tips... misschien dat deze nieuwe topic wel niet nodig had geweest.. maar tsjah er staat ook zo vreselijk veel op..

ben 21 jaar oud... vrouw..
168 lang en weeg 58 kilo..
ben al een poos aan het trainen en wil eigenlijk meer vet verliezen als dat ik nu doe.. het gaat me gewoon niet snel genoeg..
train vooral veel benen en buik...
en 2 keer cardio van drie kwartier en 2 keer vlink benen trainen..

squat 32,5 kilo 3 setjes van 20..
leg gurl 30 kilo voor 1 been (doe ze appart trainen anders kan ik er niet genoeg gewicht aan hangen...... ook 3 setjes van 20..
uitvals pas met 11 kilo in elke hand..
en ook nog dat appraat voor me onder rug.. waar je zo naar voren moet buigen maar dan ook met 12 kilo in me handen.. (voel het ook in me benen..)

voor de rest eet ik veeeeel eiwitten en matig ik in me KH.. kan je niet precies zeggen wat ik precies eet...
dat is elke dag verschillend..
heb heel de dag door honger.. zwaar vervelend..!!

hebben jullie nog tips voor me voeding of voor me sporten?
of misschien suplementen?? daar ben ik niet zo in thuis en weet ook niet waar ik moet zoeken..

alvast bedankt!! :cool:

Laatst bewerkt:
Ik zou die supplementen mafia links laten liggen en gewoon is beginnen met een goed voedingsschema...

hallo ik ben nieuw hier en zit al meerdere maanden te neuzen naar handige tips... misschien dat deze nieuwe topic wel niet nodig had geweest.. maar tsjah er staat ook zo vreselijk veel op..

ben 21 jaar oud... vrouw..
168 lang en weeg 58 kilo..
ben al een poos aan het trainen en wil eigenlijk meer vet verliezen als dat ik nu doe.. het gaat me gewoon niet snel genoeg..
dat is bij velen, maar geduld loont
train vooral veel benen en buik...
en 2 keer cardio van drie kwartier en 2 keer vlink benen trainen..

squat 32,5 kilo 3 setjes van 20..
leg gurl 30 kilo voor 1 been (doe ze appart trainen anders kan ik er niet genoeg gewicht aan hangen...... ook 3 setjes van 20..
uitvals pas met 11 kilo in elke hand..
en ook nog dat appraat voor me onder rug.. waar je zo naar voren moet buigen maar dan ook met 12 kilo in me handen.. (voel het ook in me benen..)

voor de rest eet ik veeeeel eiwitten en matig ik in me KH.. kan je niet precies zeggen wat ik precies eet...
dat is elke dag verschillend..

Daar ligt de basis.. zorg voor een goed voedingschema, zodat je wel weet wat en hoeveel je naar binnen werkt. Hoe dat werkt, lees sticky's ;)
heb heel de dag door honger.. zwaar vervelend..!!
Vaag als je veeeeel eiwitten neemt

hebben jullie nog tips voor me voeding of voor me sporten?
of misschien suplementen?? daar ben ik niet zo in thuis en weet ook niet waar ik moet zoeken..
Ga dat niet doen.... eerst je voeding en cardio

alvast bedankt!! :cool:

Succes!
ps.. gekleurde tekst hoeft niet perse

• Topic Starter Topic Starter
hoezo kloontje?

maar ok... goede voeding.. jah ik denk dat ik dat al wel doe... maar het schiet voor mijn gevoel gewoon niet op... doe dit nou al een half jaar.. en heb echt wel meer spiermassa gekregen..!! maar het vet wil er gewoon niet af... ben al eerder eens veel afgevallen woog altijd 80 kilo.. dus heb het wat dat betreft niet verkeerd gedaan..

allllleeeen!! Ik wil er gewoon meer vet af.. het lijkt wel alsof het vet gewoon blijft zitten..!

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Succes!
ps.. gekleurde tekst hoeft niet perse

jah is idd vaag het.. veel eiwitten maar toch honger.. kom niet aan hoor.. maar val ook niet af.. terwijl ik niet super veel KH eet... en best vaak sport en zwaar werk heb..!
zou nog wel vaker cardio willen doen maar heb er gewoon de tijd niet voor...

zal eens ff vertellen wat ik ongeveer eet..

ontbijt 6 uur met 3 rijstewafels met kaas

10 uur banaan en kwark

12 uur vaak tonijn of kalkoen met brood.

15 uur vaak 2 eieren

18 uur avond eten... vaak met kip..

en 21 uur eet ik nog kwark of pakje kalkoen...

Van 80 naar 56 is zeker netjes dan!

Je voedingsschema zeker verbeteren.

stap 1: Reken je dagelijkse totaal verbruik uit dmv bijv. bennedict. Dit incl toeslag, dus werk en sport. Hier kan je wat onder gaan zitten, je 2e bron moet immers aangesproken worden. Bouw dit wel af.
stap 2: Eet minstens 6x per dag en probeer je totaal aantal kcal te verdelen over die 6 maaltijden. Maaltijden na training en s'ochtends mogen meer macro's bevatten.
stap 3: Weet waar je kcal uit bestaan, dus pak er een kcaltabel bij. Macro (en micronutrienten) Macro kh/e/v
stap 4: zorg dat de verhoudingen goed zijn mbt je doelstelling
stap 5: Kies uit schone bronnen, maar verwaarloos je vetten niet!! Deze vindt je dan ook terug in je verhouding.
Stap 6: Cardio kan helpen.

Dit is zo'n beetje het standaard verhaal. Niet elk lichaam is het zelfde.

tips:
-Doe je banaan naar 06:00 uur ipv 10:00
-Je zegt vaak met kip. Hopelijk wel kipfilet, maar er zijn nog genoeg andere bronnen waarin je kan varieren.
-Kh haal ik liever uit bijv zilvervliesrijst. Brood anders naar de ochtend.
-Lees sticky's!

En nu ga ik trainen!

zal eens ff vertellen wat ik ongeveer eet..

ontbijt 6 uur met 3 rijstewafels met kaas

10 uur banaan en kwark

12 uur vaak tonijn of kalkoen met brood.

15 uur vaak 2 eieren

18 uur avond eten... vaak met kip..

en 21 uur eet ik nog kwark of pakje kalkoen...

Kijk even in mijn bijlage, daar zit een excelbestandje waarin je je voeding kan invoeren. Excel rekent dan de eiwitten, koolhydraten en vetten en dergelijke uit. Aan de hand daarvan kun je bepalen of je voeding misschien de oorzaak is dat je niet afvalt. Heb je het stickie over cutten goed doorgelezen? zo niet zou ik dat even doen, daar staat echt alles over super verstandig vet verliezen. Bereken ook even je dagelijkse energiebehoefte. Wat betreft de supplementen.. niet aan beginnen, afvallen en strakker worden zit hem puur in voeding en beweging ;)

Harris en Benedict-formule

Cutten: Hoe begin ik?

Succes!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk even in mijn bijlage, daar zit een excelbestandje waarin je je voeding kan invoeren. Excel rekent dan de eiwitten, koolhydraten en vetten en dergelijke uit. Aan de hand daarvan kun je bepalen of je voeding misschien de oorzaak is dat je niet afvalt. Heb je het stickie over cutten goed doorgelezen? zo niet zou ik dat even doen, daar staat echt alles over super verstandig vet verliezen. Bereken ook even je dagelijkse energiebehoefte. Wat betreft de supplementen.. niet aan beginnen, afvallen en strakker worden zit hem puur in voeding en beweging ;)

Harris en Benedict-formule

Cutten: Hoe begin ik?

Succes!

ik ben blond he... kan je bestandje niet vinden :p

Terug
Naar boven