AndroidHealthClinic

Vet verlies

Als je de stickies had gelezen kwam je niet hiermee aanzetten. Dus: stickies lezen!

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik wel gelezen. Het overgrote deel daarvan dateert van een aantal jaar terug. Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende meningen op dit gebied, vandaar.

Dat klopt, en dat is niet alleen tegenwoordig.

Maar wat je er van gemaakt hebt is niet iets dat veel mensen je zullen adviseren. Je kunt het best proberen, en als het werkt voor je, prima! Maar ik acht de kans vrij klein dat dit het beste is wat je eruit kunt halen.

Lees de stickies hoe je een trainingsschema moet maken en hoe je een voedingsschema moet maken. Iedereen zal het er wel mee eens zijn dat het ruk is...

Yoyo,

Ik heb dit opgesteld met behulp van verschillende bronnen;

Als je dbb nu eens als bron neemt en het dan nog eens probeert?

Dan hoef je het eigenlijk niet eens te vragen, want dan kun je zelf de antwoorden invullen.

Kortom: (opnieuw) stickies lezen en "zoeken" gebruiken

suc6

Sowieso moet je meer eten. Wat ik sowieso zou doen is 500 gr magere kwark voor het slapen gaan eten.

Zowiso veel te weinig eten op een dag!

bereken je bmr en onderhoud uit en ga dan 500kcal onder onderhoud eten.
je eet nu te weinig klinkt misschien raar maar het is zo. eet meer en zo zul je meer verbranden.

Inderdaad, echt veel te weinig voedsel voor jouw lengte en gewicht. (zelfs voor mij als ik cut)

Yoyo goed gedaan

Minder eten man, dadelijk word je nog dik!! Je wilt er toch niet uit zien als een dikke vette powerlifter? Gatverdmme. Ga cutten!

Goed topic... in 2012

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha motherfuckers you ain't got shit on me :roflol:

Hahaha motherfuckers you ain't got shit on me :roflol:

:orly:

Yoyo,

Ik ben nu een tijdje aan het trainen en merk redelijk veel progressie in eigenlijk alle spiergroepen (op borst na). Daarnaast zit ik er wel me dat mijn vetpercentage nog vrij hoog is (geen idee hoe hoog precies, geen tang aanwezig @ mijn sportschool), en daar wil ik wat aan doen.

Oftewel; cutten.

Ik heb dit opgesteld met behulp van verschillende bronnen;

Trainingsschema;

4-daags split.
- maandag; schouders, nek, buik, biceps (3x15xGewicht)
- dinsdag; rug, onderarmen, triceps (3x15xGewicht)
- donderdag; borst, buik, biceps (3x15xGewicht)
- vrijdag; benen, onderarmen, triceps (3x15xGewicht)

Na elke training 20 minuten cardio (hardlopen, roeien, in ieder geval waar de beweging niet gestimuleerd wordt), dit elke week opvoeren met 5 minuten, tot 45.

Voedingsschema (poging tot);

- 0800; 1 glas melk, 1 boterham kip, 1 ei
- 1030; 1 boterham kip, handje rozijnen
- 1300; 1 boterham rookvlees, handje kip
- 1500; Salade kip cashews, appel
- Training
- 1800; Avondeten
- 2100; handje noten, appel

---

Meningen trainingsschema;
- aantal herhalingen?
- verdeling oefeningen?

Meningen voedingsschema;
- genoeg?
- gevarieerd genoeg?

Heel de dag door water, wanneer ik nog trek heb, extra fruit.

Laatst bewerkt:
sick voedingsschema

Terug
Naar boven