XXL Nutrition

Vet verliezen en spiermassa bijkomen

Mathieu28

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Het is een waarschijnlijk een droom voor dit tegelijk te bekomen maar toch blijft mijn doelstelling vet verliezen en spiermassa bijkomen.
Ik heb nu een vetpercentage van rond de 15% en ik zou dit graag met 1/3 verminderen.
Nu heb ik al een tijdje zitten zoeken achter een gepast supplement. Dit mogen er ook 2 zijn. Dit zijn de supplementen die mijn intresse opwekten:
- Alpha X
- Betatest
- HGHUP
- Hydroxycut Hardcore X
- Lipo 6 x

Welke zouden jullie mij kunnen aanraden?

een fatburners combineren met het doel spiermassa te winnen is sowieso al foute logica. Je moet kiezen voor het een of het ander (cutten of cleanbulken). Aangezien het winter is, gewoon cleanbulken en je vetpercentage in toom houden (clean eten dus).
Denk dat eigenlijk de meeste van die supplementen vrij useless zijn. Ga liever voor:
-Whey
-Waxymaiz of dextrose
-Aminozurenmix
-creatine

Het is een waarschijnlijk een droom voor dit tegelijk te bekomen maar toch blijft mijn doelstelling vet verliezen en spiermassa bijkomen.
Ik heb nu een vetpercentage van rond de 15% en ik zou dit graag met 1/3 verminderen.
Nu heb ik al een tijdje zitten zoeken achter een gepast supplement. Dit mogen er ook 2 zijn. Dit zijn de supplementen die mijn intresse opwekten:
- Alpha X
- Betatest
- HGHUP
- Hydroxycut Hardcore X
- Lipo 6 x

Je kunt vet verliezen en massa bijkomen. Helaas niet tegelijkertijd (fysiologisch niet mogelijk) . Je zou 't per week kunnen doen, hoewel dat een (soms) frustrerend tijdsverloop is, daar je 2 dingen tegelijk doet.
Ik zou me concentreren op wat je echt wilt.
Indien dit vetverlies is, zou ik m'n geld investeren in een goeie multi, whey en BCAA (voor behoud spieren), evt creatine. Fatburners staan erg laag op m'n lijstje, vooral omdat ze erg weinig toevoegen IMO. Maar als je geld over hebt, experminenteer vooral :thumbs:

Laatst bewerkt:
Paar percentjes eraf cutten, dan kan je rustig gaan bulken.

- Alpha X
- Betatest
- HGHUP
- Hydroxycut Hardcore X
- Lipo 6 x

Met Lipo 6 X hebben de klanten/vrienden van mij het meeste succes. Met name de natural bodybuilders vinden het een fijn product!

-Leon

Terug
Naar boven