Fitness Seller

Vet verliezen zonder cardio

Jamievw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
74kg
Goedenavond!

Ik zou graag willen weten hoe ik vet kan verbranden, zonder spieren te verliezen, zonder cardio.
Voordat jullie reacties posten zoals 'De enige manier om vet te verbranden is cardio!' wil ik jullie even meedelen dat ik momenteel een ontsteking heb aan mijn meniscus, dus ik mag 4-6 weken niet sporten met mijn benen, dus geen cardio.

Ik zou nu graag willen weten hoe ik toch vet kan verliezen en mijn vet% kan verlagen zonder cardio.

Ik dank jullie bij voorbaat!

meer herhalingen maken. ;)

Voeding, voeding en nog eens voeding. Onder jouw onderhoud eten en hoog in eiwitten gaan. Je hebt geen cardio nodig om vet te verliezen. Gewoon een goed eetschema maken en je daar dan ook aan houden.

Idd kcal deficit en zo hard mogelijk blijven trainen, dus niet van die 20-25 herhalingen bullshit voor 'droogtrainen en definitie'. Ook als je stats kloppen zou ik niet cutten.

Juist niet lijkt mij
Als je veel kcal wil verbranden lijkt het me beter om zon 5 reps te pakken, maar wel erg zwaar dan.
Als je nu op hypertrofie/uithouding gaat trainen met een voedingsstof tekort ga je alleen maar katabool werken.
Of denk ik nu verkeerd?

Nee je denkt niet verkeerd Atreus.. Waaskaas mag even onderbouwen waarom meer herhalingen dan beter zouden zijn dan low/medium reps..

Vet verlies = voeding.

Meer herhalingen is crap.

Ga zwemmen. Wil prima zonder, of anders minimaal, gebruik van de benen.

Koop een rolstoel en ga keihard racen

Wat heeft iedereen toch tegen cardio...
In het zonnetje zonder shirt buiten uurtje hardlopen.. dikke prima toch, wordt je ook gelijk bruin :cool:

dieet.

De arm fiets!

Als je mag wandelen zou ik dat gaan doen. De meest natuurlijke manier op vet te verbranden imo. Toen ik elke dag minstens een uurtje ging wandelen ging het heel snel bij mij. Natuurlijk moet je ook op je voeding blijven letten ;)

Als je mag wandelen zou ik dat gaan doen. De meest natuurlijke manier op vet te verbranden imo. Toen ik elke dag minstens een uurtje ging wandelen ging het heel snel bij mij. Natuurlijk moet je ook op je voeding blijven letten ;)

fat loss for natty's +1

Zwemmen. Belast je je lichaam niet zo fel mee.

Terug
Naar boven