XXL Nutrition

vetconcentratie buik

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Mannen hebben van nature grotere vetreserves rondom hun buik als ik me niet vergis.

Echter heb ik het volgende probleem, ik sta nu op 14%(wat natuurlijk nog niet droog is), maar ondanks dat spierdefinitie etc in de borst/schouders/rug/armen al aardig begint door te komen lijkt het haast wel alsof al het vet verder rondom mijn onderbuik zit.

Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben en is gewoon een keer cutten naar 11-12% het beste om hier meteen vanaf te geraken?:)

Ja bij mannen zit het in de onderbuik, vrouwen krijgen een dikke reet en bovenbenen. 14 is gewoon nog te hoog. Ik heb bij 14 ook nog een heel klein beetje vet op mijn borst maar het vet op mijn onderbuik is dan nog 3/4e aanwezig. Dat vet gaat het laatste pas (zichtbaar) weg.

Dat vet bij de zijkanten van de buik "love handles", gaat bij mij echt als laatste weg. Dit is jammer, want dit zorgt nou net voor een smal middel of niet.

Yup onderbuik is heel lastig droog te krijgen. Voor die 8-pack moet je onder de 12% gaan zitten denk ik. Ik probeer et zelf ook :).

Ik heb er zelfsallast van met mn 11 procent.. Het is werkelijk waar een probleem voor de meeste mannen..

Heb t idd ook, daarom komen die onderste abs maar steeds niet door..

Ik heb het ook behoorlijk. Is flink klote, want het bovenstegedeelte van mijn buikspieren zijn wel enigszins zichtbaar. Typische mannelijke (mesomorphe) vetverdeling.

denk dat er maar 1 oplossing is, zorgen dat je lichaam dat vet aan moet spreken, oftewel nog verder zakken in vet%.

succes

Bekend verhaal ja... Het zou mooi zijn als het helemaal weg zou zijn. Maar ik heb een beetje het gevoel dat het steeds dweilen met de kraan open is. Na iedere bulk zit het er wel weer.
Maar ik vind dat de rest van de spieromvang zoals buffschouders, borst, armen en benen het wel weer een beetje doen vervagen. Als ik naar de pro's kijk zoals Badell.

Zelfde probleem hier, daarbij ben ik ook nog eens 40kg afgevallen, dus wat opgerekte huid nog. Erg vervelend, maar ik blijf maar lager gaan in mijn BF% en dan maar kijken hoe het eruit ziet.

Ja mij hoor je er ook steeds over klagen ^^ Echt zo hatelijk

Ja ik heb het ook, heb nu echt behoorlijk zichtbare 'boven' abs alleen nog steeds een aardig bandje rond de onderbuik.

komt me eveneens bekend voor :)

ja ik ben gelukkig niet de enige :)

Lotgenoten :) kheb er ook "last" van. Ben niet aan het cutten, zit op 15% wat prima is. bovenste 4 zijn redelijk zichtbaar, onderste verstopt

Same here, voor die onderste abs moet je echt moeite doen :P

heb er ook erg veel last van wat is de beste manier om hier vanaf te komen zonder minder te gaan eten

veel cardio??

Terug
Naar boven