Fitness Seller

vetconcentratie buik

Iemand wel een zinnige toevoeging of manier om dit laatste beetje resterend vet weg te krijgen? :)

Mastruberen en je kwakje over je onderbuik spuiten.

liposuctie!

is idd waar ik sta nu op 13% en nog steeds dat vet op me onderbuik, nog even doorgaan naar 11 % om vervolgens te gaan clean bulken dan maar:)

is gewoon een kwestie van nog dieper gaan ....daar hebben er best veel last van ikke dus ook.

me 2

ben al 4 kilo afgevallen. en me buik begint strakker te worden alleen onderin nog steeds een buik. huidplooien als je gaat zitten.

supplementeren met omega 3 kan helpen
yohimbine ook

heb er ook erg veel last van wat is de beste manier om hier vanaf te komen zonder minder te gaan eten

voetballen en biceps trainen

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Iemand wel een zinnige toevoeging of manier om dit laatste beetje resterend vet weg te krijgen? :)

try rpm, stond droog zonder moeite, zonder op eten te letten, en na 5km lopen lijkt het of al je vet weg is

voetballen en biceps trainen

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

try rpm, stond droog zonder moeite, zonder op eten te letten, en na 5km lopen lijkt het of al je vet weg is

Rpm-drive?

tis een ware plaag !:eek:

Krijg sowieso al heeeeel lastig zichtbare abs door m'n pectus, maar heb ook het probleem dat al mijn vet bij m'n buik zit, m'n armen etc. zijn echt uber droog :o

Dat krijg je alleen weg als je echt een goed dieet hebt, met weinig koolhydraat en veel groenten en eiwit.

Veel cardio helpt helaas niet op vet te verbranden... je zal eerst het dieet onder de loep moeten nemen.

onderste abs komen pas door bij 9%

Hetzelfde als een hert doodschieten zonder kogels.

hahahahaa je bent gek jij. Hij kan cardio doen en gewoon na bijv. 6 uur geen kh meer te nemen.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

me 2

ben al 4 kilo afgevallen. en me buik begint strakker te worden alleen onderin nog steeds een buik. huidplooien als je gaat zitten.

Dat heeft iedereen hoe droog je ook staat.

Terug
Naar boven