XXL Nutrition

Vetpercentage

18-20%

ging net 't zelfde zeggen: tussen 18 en 20%:)

16-17 denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Onderweg naar 10% en als het lukt daar voorbij. Hoelang duurt dit met een dieet van 10-20% onder onderhoud.
Bijgevoegd nog een voorbeeld van een voedingsschema.

Bijlagen

Denk ook eerder rond de 16-17% hoor...
Scheelt trouwens iets in je schema: POST WO 18u30 (B55).
Als je echt rond die makro's zit, ga je zowieso vooruitgang boeken.
Succes dude!

duidelijk geen 16%. ik heb zelf een vetpercentage meter, heb mensen gemeten van 18% dit ziet er nog slechter uit dan 18% dus soieso 20-+

duidelijk geen 16%. ik heb zelf een vetpercentage meter, heb mensen gemeten van 18% dit ziet er nog slechter uit dan 18% dus soieso 20-+
Je bent 17 jaar en weegt zelf 75kg met een vp van 15% bij 1m85, ik denk niet dat je evenveel ervaring hebt als de rest. Ik denk zelf +-18%

16-18 my guess

16-18

Dit is echt geen 20.

Je bent 17 jaar en weegt zelf 75kg met een vp van 15% bij 1m85, ik denk niet dat je evenveel ervaring hebt als de rest. Ik denk zelf +-18%

een vetmeter liegt niet?
dus kan je wel dom mn stats gaan noemen maar dat heeft er niks mee te maken

Met een 3puntsmeting kom ik op 17% uit maar dit is zelf gemeten.
Ik wil graag eens een 7punts meting of een onderdompeling. Door iemand dat representabel is.

Laatst bewerkt:
kun je het niet eens vragen in de fitness waar je traint? Of hebben ze daar enkel een van die elektronische dingen? Ik sluit me aan bij de +/- 18 % ;)

lol elitaire bro beargumentering. Wat heeft leeftijd, gewicht en VP nou met skills om BF te readen te maken? Ik zie hier zo vaak mensen die hier net een week komen kijken BF readings geven die compleet off zijn en dan hoor ik niemand.

Hij zit er nog het dichtste bij. De man is buff, en heeft niet veel buikvet, maar hij is overal soft. Rug soft, benen soft, armen soft, slechts borst heeft in het midden enkele definitie en voor de rest geen definitie bij het sleutelbeen of schouder.

Dit is 20%+ BF. Niet veel hoger, maar zeker niet onder de 20%. Als je zo veel spiermassa hebt, en zo weinig definitie dan is BF vaak hoger dan je zou denken.

Hydrostatic weighing of whatever is onzin. Het is gebaseerd op het feit dat vet drijft en VVM zinkt. Hetzelfde probleem als met BIA dus, meer water = meer VVM. Caliper metingen meten alleen onderhuidsvet en zelfs dan is dit vet moeilijk te pakken te krijgen, al helemaal als je veel beenvet hebt. Bij hele lage BF% is caliper perfect maar op 20% mis je gewoon grote delen vet die je niet goed kan pakken en dus meten.

Terug
Naar boven