random123
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
duurt niet lang meer. vandaag even goeie cijfers gehaald. Jouw lichaam is sick man op die foto!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha groter als mij. Ja qua lengte had ik wel wat schoppen onder m'n hol moeten krijgen vroeger...
En verder
![]()
Ik weet niet maar je bent 14jaar man... Produceer je überhaupt al iets van mannelijk hormoon[emoji23] ga gewoon lekker door met beetje sporten maar hou het fitness of proberen vet kwijt te raken nog maar even minimaal 2jaar rusten! Op een 14jarige leeftijd is het helemaal niet gezond om al zo met je lichaam bezig te zijn! Lekker belangrijk ook... ga eerst maar is meisjes versieren op het school feest met een paar dance moves en dan over een paar jaar als je oud genoeg bent met je sixpack[emoji23]
Nee 72 kg op 1.89 is lekker aan de maat wou je zeggen
Ach joh, met een jaar of 10 is je hersencapaciteit en hopelijk je lichaamsbouw verdubbeld. En hopelijk groei je niet meer verder, anders wordt je echt een engerd
mijn hele famillie is groot. mijn opa is 1.95m en mijn oom ook rond de 1.97. De school arts heeft alles berekend ofzo en zei dat ik 1.95m of groter word
Als ik het goed begrijp wil je dus je ribben kunnen tellen en een goede sixpack?
Schoolarts... wtf waar ben ik beland vandaag :')
Succes jochie met wat de toekomst je gaat brengen. Zou je wel als welgemeend advies mee willen geven kijk verder dan die sixpack en kweek gewoon in z'n totaliteit wat massa, met de jaren, want je bent nog veel te jong joh.
Wat een slimme vent is dit ook he
Omdat zijn familieleden 1.90+ zijn, zijn ze "groot", maar niet lang wilt ie zeggen
Ben je tan2 dom ofzo dat je dat op een bodybuilding forum gaat zeggen. Hier ben je groot als je veel spiermassa hebt niet als je lang bent.

Hallo ik heb ook een vraag, ik ben 15 jaar ongeveer 1.79m en 63kg ik train ongeveer een jaar en ben best sterk voor me leeftijd. Ik zit gewoon bij een sportschool omdat ik gewoon erg van sporten hou ben altijd al sportief geweest. Maar ik wil me nu eigenlijk nog meer focussen op spiermassa bouwen. Hoe kan ik hier nog meer voor zorgen bijvoorbeeld wat moet ik eten. Wat moet ik doen etc. Alvast bedankt