AndroidHealthClinic

Vetperventage vraagje

"I came here to read comments"

Ok maarre ff zondee gekheid want jij snapt er waarschijnlijk niks van dat ze zo reageren op jouw topic's...

Je bent 14, nog volop in ontwikkelingen! Ik snap dat je een doel hebt en uiteraard kun je al lekker gaan sporten en niet 3 zakken chips eten per week (bijv), maar je foto's en meerdere topics plaatsen met van jezelf inc foto's hebben we nu wel gezien... Je komt er vanzelf maar relax en word eerst een man ;)

Beste random123,
Trainen met 14 jaar is helemaal niet slecht laat ze maar lachen.
Wat er eigenlijk bedoeld wordt is dat je wat massa op je skelet nodig hebt. Je bent een ill mannetje. Als je dan ook nog eens vet gaat verliezen om die gewenste six of eightpack te fixen, dan zie je er helemaal als een wandelende tak uit.
Die sixpack is er al maar nu de andere spieren nog. Ga gewoon lekker veel eten. En ik bedoel echt ziek veel. Niet 2 boterhammen en een sultana en avond eten. Maar alles wat je maar binnen kan krijgen. Ga knallen en bouw dikke benen en armen traps en lats. Bouw een kerstboom in je onderrug. En dan ja dan ga je voor het vetverlies en zul je pas een echte lijpe sixpack te zien krijgen.

En ja zoals je al eerder vroeg je bent inderdaad een mager ventje. Dus ga er voor bulken en massa knallen!

kinderlichaampje? ik ben grooter dan jou kleine vriend

Je mag wel wat meer respect tonen. Voor iemand met zo'n gebrek aan kennis en ervaring als jij zing je wel een toontje te hoog.

Jij bent de enige kleine kiddo hier, skinny phaggot.

Dit is een bodybuilding forum, als je hier niet bent voor de hele kit dan hoef je hier ook niet te zijn.

Terug
Naar boven