AndroidHealthClinic

Vetverbranding, afslanken!!!

BMG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
108kg
Vetpercentage
27%
Hallo iedereen...

Ik wil heeeeeel graag afvallen kwa lichaamsgewicht met name vet!:( Dus spier wil ik graag houden natuurlijk;)

Wat ik nu doe kwa oefeningen is de lopende band 50 minuten!

Dit ben ik van plan 4 dagen in de week te doen.

Wie vindt het een zeeer goed plan voor het afvallen? En wie heeft er aanvullingen...

Eetschema is:

Ochtend

Ontbijt: 08:00/08:30 Pistolet bruin volkoren met kaas/sla/tomaat/komkommer + Vifit 0% vet

(Glazen water van 250 ml ondertussen)

Tussendoortje: 10:45/11:00 Ontbijt koekje

Middag

Lunch: 12:30/12:45 Pistolet bruin met kaas/1 ei/stukjes augurk + karnemelk 500ml

(4 Glazen water van 250 ml ondertussen)

Tussendoortje: 14:15/14:30 Ontbijtkoekje + appel

(4 Glazen water van 250 ml ondertussen)

Avond

Avondeten: Varieert, in ieder geval VOOR 19:00

Tot ik ga slapen probeer ik nog een paar flesjes spa leeg te krijgen.
(het trainen doe ik VOOR het avond eten trouwens)

graaaaaaag info:o

Laatst bewerkt:
geef eerst wat stats over jezelf. Lengte + gewicht. Reken dan je onderhoud uit. Ga daar 500 kcal onder zitten. Stel een eetschema op met de juiste verhoudingen kcal/ eiwit en vetten. Wat ik als eerste opmerk is dat je helemaal niet let op je eiwitinname. Eiwitten zijn heel belangrijk om je spieren te behouden tijdens het cutten (afvallen).

• Topic Starter Topic Starter
geef eerst wat stats over jezelf. Lengte + gewicht. Reken dan je onderhoud uit. Ga daar 500 kcal onder zitten. Stel een eetschema op met de juiste verhoudingen kcal/ eiwit en vetten. Wat ik als eerste opmerk is dat je helemaal niet let op je eiwitinname. Eiwitten zijn heel belangrijk om je spieren te behouden tijdens het cutten (afvallen).

Ik ben 1.80/1.82 lang en weeg 96 kg:(

Ik heb mijn BMI berekend op een website en het komt uit op: 29.6

Dat betekent???

dat cijfer betekent niet zo heel veel. Ga naar een sportschool. Laat daar je vetpercentage meten. Vraag daar een eetschema, indien ze dat hebben. Of lees je in op de materie.

Wat vinden jullie van mijn eetschema dan??!!?! Graag zou ik het willen weten!:o

Lees de sticky's door :study: en je komt er al snel genoeg achter dat je voedingsschema ruk is.

Terug
Naar boven