Fitness Seller

Vetverlies

Timvitesse

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Hallo,

Leeftijd 17
Gewicht 93 kilo
Lengte 1:90

Ik train nou zo twee weken 4x per week krachttraining en 3a 4x per week hardlopen (interval)
Mijn doel is op af te vallen heb aardig wat vet weet niet zo me vetpercentage maar wel te veel in ieder geval ;).

Heb eigenlijk niet echt een vraag maar hebben jullie wat tips om af te vallen of gewoon wat op en aan merkingen?

Zal ook even mijn schema erbij uploaden ik train benen wat minder door een blessure.
Maandag:borst
Dinsdag :schouder
Donderdag: rug
Vrijdag: biscep/ trisep
Fore arms probeer ik er zo 2x per week bij te doen samen met buik

Alvast bedankt!

image.jpg

- Hele dag door water drinken, ca. 3 L (zelf ook in een cut, pak alleen 's ochtends 250ml halfvolle melk bij havermout)

- Consequent zijn qua voeding, heb je een voedingsschema ? Is eigenlijk wel een must als je wilt afvallen.

- Je kan een fatburner aanschaffen ter ondersteuning om bijv. je eetlust te onderdrukken en een hoger metabolisme. Als je hiervoor kiest, dan raad ik Dexaprine aan.

• Topic Starter Topic Starter
- Hele dag door water drinken, ca. 3 L (zelf ook in een cut, pak alleen 's ochtends 250ml halfvolle melk bij havermout)

- Consequent zijn qua voeding, heb je een voedingsschema ? Is eigenlijk wel een must als je wilt afvallen.

- Je kan een fatburner aanschaffen ter ondersteuning om bijv. je eetlust te onderdrukken en een hoger metabolisme. Als je hiervoor kiest, dan raad ik Dexaprine aan.

Ik heb al een fatburner (ripped)

Ik drink wel meer als 250 ml melk op een dag, nee voedingsbodems heb ik niet
Alvast bedankt

Ripped, ook goed.

Zolang je de kcals van je melk meerekent in je voedingschema (maak er een) is het geen probleem.

Als je wilt afvallen zonder voedingsschema weet je toch niet wat en hoeveel je binnenkrijgt ? Dan neem je het naar mijn mening niet echt serieus. Dan is het maar op de gok raden wat en hoeveel je binnenkrijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Ripped, ook goed.

Zolang je de kcals van je melk meerekent in je voedingschema (maak er een) is het geen probleem.

Als je wilt afvallen zonder voedingsschema weet je toch niet wat en hoeveel je binnenkrijgt ? Dan neem je het naar mijn mening niet echt serieus. Dan is het maar op de gok raden wat en hoeveel je binnenkrijgt.

Zoals u leest ben ik maar twee weken bezig, ik let wel op wat ik eet en weet ook wat ik kan eten maar hoe maak je zo schema dan?

Zoals u leest ben ik maar twee weken bezig, ik let wel op wat ik eet en weet ook wat ik kan eten maar hoe maak je zo schema dan?

Lees even de stickies door, dan krijg je antwoord op al je vragen rondom/hoe je een voedingsschema moet maken. Mocht je geen antwoord op je vragen krijgen na het doorgelezen te hebben, kun je altijd nog een topic openen. :)

Terug
Naar boven