MuscleMeat

Vetverlies

7789

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Hi! Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met trainen maar ik zit met buikvet. Welke supplementen kan ik het best gebruiken om dit proces te versnellen??

• Topic Starter Topic Starter
Bestaat er geen poeder die hierbij kan helpen? Ik wil niet vermageren, ik weeg nu 83-84 kg en die wil ik graag behouden.

Bestaat er geen poeder die hierbij kan helpen? Ik wil niet vermageren, ik weeg nu 83-84 kg en die wil ik graag behouden.

Je wilt niet vermageren maar je wilt wel buikvet kwijtraken? Buikvet kwijtraken is vermageren. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Dus je voeding aanpassen en cardio kán erbij (niet nodig).

enigste wat zou helpen is wat zooi door je neus halen en naar een festival, maar dit raad ik overigens niemand aan! :o

Veel water drinken en je voeding aanpassen.

Vooral je voeding aanpassen en minstens 4 keer in de week cardio doen. Veel eiwitten eten.

• Topic Starter Topic Starter
Je wilt niet vermageren maar je wilt wel buikvet kwijtraken? Buikvet kwijtraken is vermageren. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Dus je voeding aanpassen en cardio kán erbij (niet nodig).

Ik bedoel hiermee dat ik geen gewicht wil verliezen.

Wacht wacht, jij wilt dus vet(massa) verliezen, maar je gewicht behouden en hiervoor een poeder gebruiken?
Daar zijn geen poeders voor! Je moet enkel op de plaatsen waar je vet wil verliezen goed veel pindakaas smeren en een nacht laten inwerken. Herhaal dit 3 keer.

Haha wat een grap. Als je cut en in gewicht gelijk blijft doe je het wel heel goed. Je raakt imo altijd gewicht kwijt.

Terug
Naar boven