Fitness Seller

Vetverlies

Raq

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
68kg
Wat zijn de meest verstandige manieren om je buik strakker krijgen en geen spier verliezen rondom je armen en borst. Tijdje geleden had ik van iemand vernomen dat je voldoende GEZOND moet eten, dus voornamelijk groente, fruit en water en continue je buik trainen en de rest van je lichaam. Volgens sommige is cardio namelijk onzin, omdat je vet ook kan verliezen dmv gezond eten en krachttraining.
Ik moet ongeveer 3 procent lager gaan. Ik zit nu denk ik ongeveer op de 11%. Buik is redelijk te zien, maar hij moet strakker.

Ik zou nog een topic openen, blijf je nieuwe topics openen totdat je een antwoord krijgt wat je graag wilt horen?

Gezond eten is niet genoeg (wat is gezond anyways?)

Maak een voedingsschema, zo een ken je al gezien je topics, en ga 300-400 kcal onder onderhoud zitten, dan val je af. Continue je buik trainen is bullshit, gewoon normaal trainen.

Gezond eten is niet voldoende. Macro's tellen is the key!

krijg ik weer commentaar van hell93?

Duck!!! Beachboy incoming:snorkel:

Ja.
Macro's tellen is niet the key. Onder onderhoud eten is the key.

Met een low-carb dieet val ik prima af zonder te tellen.
Denk dat sommigen het op gevoel kunnen doen. En MFP werkt niet meer op Iphone 4 dus ik heb eigenlijk geen andere keuze. :o

Probleem aan tellen is dat ik mijn onderhoud niet weet:P

Leer ervan in plaats van in andere topics ook dit soort dingen te zeggen.

Met een low-carb dieet val ik prima af zonder te tellen.
Denk dat sommigen het op gevoel kunnen doen. En MFP werkt niet meer op Iphone 4 dus ik heb eigenlijk geen andere keuze. :o

Probleem aan tellen is dat ik mijn onderhoud niet weet:P

Ja dat is lastig inderdaad, al kan je wel je onderhoud alsnog opzoeken, door middel van uit te rekenen wat je nu eet en daar een conclusie uittrekken :p

Leer ervan in plaats van in andere topics ook dit soort dingen te zeggen.

Ja dat is lastig inderdaad, al kan je wel je onderhoud alsnog opzoeken, door middel van uit te rekenen wat je nu eet en daar een conclusie uittrekken [emoji14]
Ik moet jou niet.. dan weet je dat. bye.

untitled.png

Zal hier ook maar even serieus reageren:
-Nee je hoeft niet gezond te eten, je moet gewoon zorgen dat je genoeg vet verliest.
-Nee je hoeft je buik niet continue te trainen, 2x15 minuten per week is genoeg.
-Ja het is goed om je buik continue indirect te trainen met deadlifts, squats, OHP, lunches etc. etc.

Als je nu op 11% staat en je bent ontevreden ben je wss niet gespierd genoeg.

Terug
Naar boven