MuscleMeat

VGA vs HDMI

Autobanden van 400 euro zijn kwalitatief veel beter dan autobanden van een tientje vanwege het materiaal wat er gebruikt is.
Zo werkt dat ook bij kabels.

Je kan autobanden niet vergelijken met kabeltjes van een 1,5 meter. Eventueel verlies is nihil

• Topic Starter Topic Starter
Leuke wending heeft dit topic gekregen...

Ik ben zelf nog eens gaan googlen en heb meerdere malen gelezen dat, zoals EricR ook aangaf, VGA zelfs betere kwaliteit geeft in veel gevallen. Digitaal betekent dus idd niet direct beter. HDMI kabeltje was 25 euro en de X360 VGA kabel was 30 euro. Tja, miss komt die kabel nog eens van pas :)

Leuke wending heeft dit topic gekregen...

Ik ben zelf nog eens gaan googlen en heb meerdere malen gelezen dat, zoals EricR ook aangaf, VGA zelfs betere kwaliteit geeft in veel gevallen. Digitaal betekent dus idd niet direct beter. HDMI kabeltje was 25 euro en de X360 VGA kabel was 30 euro. Tja, miss komt die kabel nog eens van pas :)

je hebt ook een vga kabel van 15 euro voor de xbox (merkloze kabel), beeld is ook weer even goed, als die van de speciale xbox vga kabel

[Link niet meer beschikbaar]

Staan wat onderzoeken en onderbouwingen in dat topic

http://digitaaltv.web-log.nl/mijn_weblog/2008/11/vara-kassa-hdmi.html

Was een tijdje terug op tv

Nu jij...

precies wat ik al de hele tijd zeg wat hebben ze getest een simpel dvd spelertje natuurlijk ga je dan geen verschil zien.
BLU-RAY en een PS3 die moeten ze eens testen eens zien of hun elcheapo kabel dan nog steeds goed uit de bus komt.

Hier de Eye Pattern test het apparaat wat HDMI kabels test.

http://www.4electronicwarehouse.com/blog/warning-the-wrong-hdmi-cables-will-ruin-your-home-theater-experience.html

Mensen die beweren dat een kabel van 2 euro net zo goed is als een van 150 euro zeggen dat alleen omdat ze niet willen investeren in kwaliteit omdat ze het geld er gewoon weg niet voor hebben.

Als jij een versterker in je auto plaatst wat voor kabels gebruik je dan voor naar je speakers? De goedkoopste of duurdere, als jij een high end receiver thuis hebt staan wat gebruik je dan goedkoop speaker kabel of een duurdere kabel. Dit om maar aan te geven dat de kwaliteit van kabels er toch echt toe doet.

Terug
Naar boven