Fitness Seller

Victor Martinez

Users who are viewing this thread

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
Klik erop voor de grote versie.

th_52790_vic1_122_1141lo.jpg
th_52796_vic7_122_1174lo.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
th_52803_vic8_122_940lo.jpg

th_52809_vic9_122_1029lo.jpg
th_52815_vic3_122_1193lo.jpg
th_52820_vic2_122_771lo.jpg

th_52826_vic6_122_600lo.jpg

Als Victor in een goede scherpte op de Olympia kan komen, gaat hij Jay en Ron het absoluut heel erg zwaar maken. Hij zou zomaar nummer 1 kunnen worden.

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Qua massa gata hij het niet redden hoor...jay en ronnie zijn monsters wat dat betreft....en wat wilt de massa zien? Juist, monsters.

jeremia

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 mei 2005
nou Victor is zekers wel een massa monster maar in mindere mate dan ronnie en jay...

OP
The Rock

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
Qua massa gata hij het niet redden hoor...jay en ronnie zijn monsters wat dat betreft....en wat wilt de massa zien? Juist, monsters.

Op z'n rug mist hij nog wat massa/dikte ja, maar voor de rest vind ik hem echt wel een super fysiek hebben. Deze jongen komt er toch zeker weten aan, en kan dit jaar imo toch al wat schade aan gaan richten, en zich misschien tussen Jay en Ronnie zetten.

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
1 jay
2 victor
3 ronnie

my guess

mooie pics!!! :thumb:

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 sep 2004
Klik erop voor de grote versie.

th_52790_vic1_122_1141lo.jpg
th_52796_vic7_122_1174lo.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
th_52803_vic8_122_940lo.jpg

th_52809_vic9_122_1029lo.jpg
th_52815_vic3_122_1193lo.jpg
th_52820_vic2_122_771lo.jpg

th_52826_vic6_122_600lo.jpg

Als Victor in een goede scherpte op de Olympia kan komen, gaat hij Jay en Ron het absoluut heel erg zwaar maken. Hij zou zomaar nummer 1 kunnen worden.

deze pics zijn oud, ik had ze al eerder gepost. maarja voor degene die ze nog niet heeft gezien. btw jij was toch een die-hard Jay fan of ben je nu toch aan het twijfelen of Jay wel gaat winnen. Same old story die Jay-fans.

OP
The Rock

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
deze pics zijn oud, ik had ze al eerder gepost. maarja voor degene die ze nog niet heeft gezien. btw jij was toch een die-hard Jay fan of ben je nu toch aan het twijfelen of Jay wel gaat winnen. Same old story die Jay-fans.

Ik ben inderdaad een Jay fan, maar ik ben, in tegenstellingen tot sommigen, wel objectief. Ik vind Victor een top fysiek hebben, net als dat ik Jay een top fysiek vind hebben, net als Coleman, Dexter etc. Dat ik fan ben van de 1, betekend niet dat ik per definitie de rest slecht vind. Hou jij je doosje tissues maar bij de hand, en blijf weg van de treinstations als Coleman straks geen Mr. O wordt, straks ben je nog zo depressief dat je jezelf eronder gooit.

Ronnie gaat zwaar winnen, ik vrees het ergste voor Jay.

Ronnie 1, Victor 2 Jay 3.

Victor ligt op schema voor een eventuele Sandow-overwinning. zeker toptwee materiaal deze man.

dit is mijn topdrie of als Ronnie het niet redt:

Victor
Ronnie
Cutler

Je bent jezelf ook al aardig aan het indekken. Toch niet meer zo zeker van een Coleman overwinning? :roflol:

Laatst bewerkt:

willem9

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
27 aug 2004
Ik denk absoluut niet dat hij het Ronnie of Jay moeilijk kan maken. Die 2 zijn nog een categorie hoger. Derde plaats moet wel lukken.

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 sep 2004
Ik ben inderdaad een Jay fan, maar ik ben, in tegenstellingen tot sommigen, wel objectief. Ik vind Victor een top fysiek hebben, net als dat ik Jay een top fysiek vind hebben, net als Coleman, Dexter etc. Dat ik fan ben van de 1, betekend niet dat ik per definitie de rest slecht vind. Hou jij je doosje tissues maar bij de hand, en blijf weg van de treinstations als Coleman straks geen Mr. O wordt, straks ben je nog zo depressief dat je jezelf eronder gooit.

Je bent jezelf ook al aardig aan het indekken. Toch niet meer zo zeker van een Coleman overwinning? :roflol:

Ronnie 4ever dude. Ik zeg alleen als ronnie niet herstelt. Zowel is het lights out game over voor iedereen ook voor Victor. Zelfs de pro's zijn daar bewust van. die trein scenario heb je die voor jezelf bedacht. Ik ga maar de politie waarschuwen. Jay-fan pleegt zelfmoord na verlies idool. Trouwens heb altijd gezegd dat Ronnie, victor, Flex mijn topbodybuildingidools zijn. maarja we zullen zien. Ronnie pakt #9

OP
The Rock

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ronnie 4ever dude. Ik zeg alleen als ronnie niet herstelt. Zowel is het lights out game over voor iedereen ook voor Victor. Zelfs de pro's zijn daar bewust van. die trein scenario heb je die voor jezelf bedacht. Ik ga maar de politie waarschuwen. Jay-fan pleegt zelfmoord na verlies idool. Trouwens heb altijd gezegd dat Ronnie, victor, Flex mijn topbodybuildingidools zijn. maarja we zullen zien. Ronnie pakt #9

De originaliteit druipt er van af. Waar heb ik die grap eerder gehoord? Oh ****, die maakte ik zelf, tegen jou. Jij komt op iedereen over hier als een Coleman-fanboy, met een enorme Coleman bril op je hoofd. Alles wat negatief wordt gezegd over Coleman moet jij meteen op inspringen en zeggen dat het niet zo is. Je bent totaal niet objectief, je lijkt wel een jehova's getuige, die zijn ook altijd zo drammerig.

Nogmaals, zoals ik al in eerdere topics heb aangegeven, als Coleman straks met die 9e Sandow in z'n handen staat, zal ik de eerste zijn om hem te feliciteren. Ik weet alleen zeker dat als Jay daar staat met de Sandow dat er genoeg Coleman-fanboys zullen gaan roepen dat de jury oneerlijk is etc., net als vorig jaar.

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
De originaliteit druipt er van af. Waar heb ik die grap eerder gehoord? Oh ****, die maakte ik zelf, tegen jou. Jij komt op iedereen over hier als een Coleman-fanboy, met een enorme Coleman bril op je hoofd. Alles wat negatief wordt gezegd over Coleman moet jij meteen op inspringen en zeggen dat het niet zo is. Je bent totaal niet objectief, je lijkt wel een jehova's getuige, die zijn ook altijd zo drammerig.

Nogmaals, zoals ik al in eerdere topics heb aangegeven, als Coleman straks met die 9e Sandow in z'n handen staat, zal ik de eerste zijn om hem te feliciteren. Ik weet alleen zeker dat als Jay daar staat met de Sandow dat er genoeg Coleman-fanboys zullen gaan roepen dat de jury oneerlijk is etc., net als vorig jaar.

quoted for truth!

@marijn: box mattie!

Juniormob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 dec 2004
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
je mag zeggen wat je wil, maar Lahcen butler is wel de man die hier met de meeste recente picca's komt, en ieder zijn eigen mening!

Greetz

knaller

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 mei 2007
ziet er super uit..
Maar zoals velen al zeiden denk ik ook dat hij nog niet op kan tegen de massa van jay en ronnie...

teddybeerke

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2005
Lengte
1m68
Massa
82kg
Hij maakt toch een grote kans voor de derde plaats hoor, wat een taille heeft hij nog zeg!!!

T0mmekeDC

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 jan 2007
die 4de foto is prachtig!

wat een schouders :eek:

voor my zeker aan favoriet voor de olympia! of hy eerste wordt dat is een andere vraag :)

Outer

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2005
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
net fysiek, maar geen competitie voor Jay Cutler.

jeremia

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 mei 2005
Ronnie ``the Comeback`` Coleman Let Op Mijn Woorden...

Lenn

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m70
Massa
83kg
Hij is mijn favoriete bodybuilder, vind hem echt een gruwelijk lichaam hebben. Hij mag van mij gerust Mr. O worden.

Naar boven