MuscleMeat

Victor Richards the biggest bodybuilder ever?

Potverdomme, die armen van Ronnie daar en die outsweep op de benen. :)

2005 hadden ze photoshop, 1993 niet.

:trollface:

Inderdaad een geweldige bodybuilder! :) Jammer dat die nooit mee heeft gedaan aan contests (in ieder geval niet veel). Hij geloofde in de strijd met jezelf in plaats van het strijden op het podium met andere bodybuilders.

ik snap hem helemaal,
ik zou mezelf ook graag volproppen met roids etc, alle gezondheidsrisico's nemen, geen dik sponsor contract hebben en al het prijzengeld mislopen.
en dat alles omdat ik geloof in de strijd met mezelf.

maar hij was nauurlijk natty

Placings/plaatsings w/e, je snapt wat ik bedoel. Doet er niets vanaf dat je fout had gelezen.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 21:36 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Not sure if srs.
Offseason Victor tegen onseason Ronnie. Ik ben geen Victor hater(integendeel, een inspiratie) maar hij is nooit sliced geweest en iedereen lult over 'Ja als hij mee zou doen dan zou hij...' blabla. Misschien had hij wel het Roelly Winklaar syndroom? Dat weten we dus niet.

Zo off season is VR daar niet, bovenlichaam minder scherp wel (vocht?).

ik snap hem helemaal,
ik zou mezelf ook graag volproppen met roids etc, alle gezondheidsrisico's nemen, geen dik sponsor contract hebben en al het prijzengeld mislopen.

Niet iedereen wil op een podium staan

ik snap hem helemaal,

Alleen al t kunnen behalen en onderhouden van zo'n lichaam kost per jaar al bergen met geld. Dus geld zal absoluut niet zijn drijfveer zijn geweest om wedstrijden te doen.

Alleen al t kunnen behalen en onderhouden van zo'n lichaam kost per jaar al bergen met geld. Dus geld zal absoluut niet zijn drijfveer zijn geweest om wedstrijden te doen.

nee, eens.
maar waar betaal je het dan van, een beetje normaal kuren kost een paar ?duizend?
maar een kuur als prof gaat richting een ton of niet.

ach weer typisch nederlands van me, WAAR BETAALT HIJ HET VAN
gaat me geen reet aan en is ook niet interessant.

ik vond hem er top uitzien, denk dat hij genetisch enorm bevoordeeld was.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 08:26 ----------

Niet iedereen wil op een podium staan

ook eens,

maar dan ga je toch ook niet tof lopen doen op een fibo podium.

ik weet wel 1 ding, dat victor in flex stond in de tijd, en dat ik mijn kaak van de grond moest tillen.
het waren hele fantastische foto's, er stond een foto van zijn trapesius in, daar zat zo'n diepe geul tussen dat er een heel gezin tussen kon baantjes trekken.

had hem graag een keertje op het podium gezien in een wedstrijd.

Ook mooi dat in de tijd van Victor er nog niet (weinig?) gebruik gemaakt werd van groeihormonen. Kun je nagaan hoe groot die gast was geweest met de huidige middelen. :cool:

Ronnie was wel aan de hgh en victor doet amper onder aan ronnie.

Victor Richards had het iedereen moeilijk kunnen maken. Die man had alles meer massa als de rest dat zeker. En Yates won niet op massa ? Deels massa verder hardheid die tot nu toe alleen Branch Warren evenaart. De vergelijking met Paul Dillet is een beetje appels en peren vergelijken Paul was huge ok zijn posing skills waren slecht. Maar hij miste weer de hardheid die yates wel had

op 2.40 ,meer dan 300 lbs , zo big , had hij n andere instelling gehad dan had hij veel meer gewonnen imo

http://www.youtube.com/watch?v=Jq7p9...embedded#at=96

Statistics
Height: 5'10" (177cm)
Competition weight: 330 lbs. (150 kg)
Off-season weight: 360 lbs. (164 kg)
Born: 1964
Training since age 16
Hair: Black
Eyes: Black
Neck: 22 1/2"
Shoulder width: 43"
Chest: 67"
Arms: 26"
Wrists: 12 1/2"
Waist: 36"
Thighs: 37"
Calves: 24"

--------------------------------------------------------------------------------

Contact Addresses
Postal: 7974 Haven Ave.
Suite 120-117
Rancho Cucamonga, CA 91730
Phone: (909) 989-4448

--------------------------------------------------------------------------------

Competitive Record
1992 Nigerian Championships -- 1st and Overall
1989 Mr. Barbados -- 1st
1984 California Gold Cup Classic -- 1st
1983 Teen Los Angeles -- 1st
1982 American Cup -- 2nd

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/victor-richards-uncrowned-king-bodybuilding-229472/

oh hai boforli

nee, eens.
maar waar betaal je het dan van, een beetje normaal kuren kost een paar ?duizend?
maar een kuur als prof gaat richting een ton of niet.

ach weer typisch nederlands van me, WAAR BETAALT HIJ HET VAN
gaat me geen reet aan en is ook niet interessant.

ik vond hem er top uitzien, denk dat hij genetisch enorm bevoordeeld was.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 08:26 ----------

ook eens,

maar dan ga je toch ook niet tof lopen doen op een fibo podium.

ik weet wel 1 ding, dat victor in flex stond in de tijd, en dat ik mijn kaak van de grond moest tillen.
het waren hele fantastische foto's, er stond een foto van zijn trapesius in, daar zat zo'n diepe geul tussen dat er een heel gezin tussen kon baantjes trekken.

had hem graag een keertje op het podium gezien in een wedstrijd.

Een beetje normaal kuren kost hooguit 200-300 afhankelijk van hoelang en welke spullen. De kuur van een pro is duur omdat die HGH gebruiken in hoeveelheden dat wij niet kunnen betalen zonder sponsors. Dus ik schat de prijs voor een pro op een paar duizend euro ( afhankelijk van merk sth dat hij of zij neemt)

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 09:59 ----------

Ook mooi dat in de tijd van Victor er nog niet (weinig?) gebruik gemaakt werd van groeihormonen. Kun je nagaan hoe groot die gast was geweest met de huidige middelen. :cool:

Ronnie was wel aan de hgh en victor doet amper onder aan ronnie.

:rolleyes:

Wat een monster

Terug
Naar boven