XXL Nutrition

Videoboodschap Samir A.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik citeer:

Boodschap aan de Nederlandse bevolking en regering:

Ik zeg jullie dat er tussen ons en jullie alleen de taal van het zwaard zal gelden tot jullie Moslims met rust laten en de weg van de vrede kiezen.

Wij zullen wraak nemen voor elke Moslim die gesneuveld is terwijl hij de eenheid van Allah aan het verdedigen was. Jullie worden als strijders beschouwd omdat jullie deze regering hebben gekozen.

Wie laten nu wie niet met rust dan? :rolleyes:

Die verstokte extreme Moslims zijn gewoon een stel oproerkraaiers in hart en nieren. Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.

Laatst bewerkt:
Dit ruikt naar racisme :rolleyes:

ik zeg je een ding, als samir nu leefde in de tijd van ons profeet, zou zijn kop er zo afgehakt worden.
Die mens probeert chaos te veroorzaken, wat verboden is bij ons religie. Zien jullie dan niet dat er een soort macht is die moslimhaat wilt voortbrengen ?

btw, die gast samir is geen extreme moslim, hij is een extreme idioot. Een moslim is iemand die in god gelooft, niet steelt, niet vloekt, goed doet tegenover buren, bidt etc. Een extreem moslim zou iemand zijn die al deze dingen doet maar dan meer achtzaam.

• Topic Starter Topic Starter
capricik zei:
ik zeg je een ding, als samir nu leefde in de tijd van ons profeet, zou zijn kop er zo afgehakt worden.
Die mens probeert chaos te veroorzaken, wat verboden is bij ons religie. Zien jullie dan niet dat er een soort macht is die moslimhaat wilt voortbrengen ?
btw, die gast samir is geen extreme moslim, hij is een extreme idioot. Een moslim is iemand die in god gelooft, niet steelt, niet vloekt, goed doet tegenover buren, bidt etc. Een extreem moslim zou iemand zijn die al deze dingen doet maar dan meer achtzaam.

Die gasten verschuilen zich achter een religie om gewoon simpelweg hun geweldadige natuur en daden te proberen verantwoorden.

Alleen zijn sommigen blijkbaar zo gevaarlijk charismatisch ( a la Hitler) om voldoende mensen over te halen en mee te slepen.

Moslims met rust laten? Dat is een goeie, hij zou beter de Moslims met rust laten, hij brengt hen alleen in slecht daglicht door deze achterlijke uitspraken. Ik hoop dat er ooit nog zo eens een gek het in zijn hoofd haalt om dit ventje een kogel door het hoofd te schieten, net als bij Pim fortuin, alleen deze keer zou ik het niet erg vinden.

capricik zei:

Helemaal mee eens. Dit heeft niks met religie te maken maar een idioot die niet op deze aardkloot thuishoort. Op de maasvlakte is er plek zat. :cool:

er zijn ook tal van moslims die voor deze nl regering hebben gekozen, dus opgepleurt

capricik zei:

duidelijk nooit in m'n geboorteland iran geweest, :rolleyes:

Samira is een mietje, een so called terrorist. Serieus, als ik veel kon poepen zou ik zijn hele hoofd er mee onder smeren. In zijn ogen en mond drukken, hij is niet meer dan dat waard. Wat een kansloos ventje. Stomme nep moslim. Wie kan hem hier na nog serieus nemen? Hij hoekte toen die camera man, ik zou die Samir met mijn camera hoeken en HOE!

Big_T zei:
Moslims met rust laten? Dat is een goeie, hij zou beter de Moslims met rust laten, hij brengt hen alleen in slecht daglicht door deze achterlijke uitspraken. Ik hoop dat er ooit nog zo eens een gek het in zijn hoofd haalt om dit ventje een kogel door het hoofd te schieten, net als bij Pim fortuin, alleen deze keer zou ik het niet erg vinden.

kijk big t
dat zijn de uitspraken die tegenwoordig nodig zijn!!

Ik ruik rassenhaat hier!!

zieke k*tlui, wanneer worden hun eens in elkaar gemept. Zou geweldig zijn.

Hij mag me ballen likken.

Vies varken dat het is, wel mooi profiteren van onze studiemogelijkheden ed.

spiertje16 zei:
hell no
ik krijg nog 250 karma punten van hem
:splat:
ik meen het T
waar zijn mijn punten
en negeer me niet!!!

hahah :D

Bij die 250 punten krijg je geen berichtje he dat zei hij al eerder. Misschien heb je ze al gekregen dus.

Ontopic: als ik die Samir in het echt tegen kom, zal ik hem de taal van mijn vuist leren

spiertje get over it.

Verder vind ik niet dat we mensen voor moslims of marokkanen moeten uitmaken, laten we het vriendelijk houden.

Leviathan zei:
Ik citeer:
Boodschap aan de Nederlandse bevolking en regering:
Ik zeg jullie dat er tussen ons en jullie alleen de taal van het zwaard zal gelden tot jullie Moslims met rust laten en de weg van de vrede kiezen.
Wij zullen wraak nemen voor elke Moslim die gesneuveld is terwijl hij de eenheid van Allah aan het verdedigen was. Jullie worden als strijders beschouwd omdat jullie deze regering hebben gekozen.
Wie laten nu wie niet met rust dan? :rolleyes:
Die verstokte extreme Moslims zijn gewoon een stel oproerkraaiers in hart en nieren. Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.
hmmmz heeftie het weer? :scratch:

Terug
Naar boven