Fitness Seller

Videoboodschap Samir A.

Ik blijf het grappig vinden dat sommige blijven beweren dat de islam een vreedzame godsdiens is, ik vraag me af...hebben jullie eigelijk ooit de koran gelezen? De islam is en blijft een echte oorlogs religie, en wie de islam op een vreedzame manier wil beleven, die moet over verschillende teksten heen lezen. De koran is duidelijk : christenen joden en ongelovigen behoren niet tot uw vrienden en zullen streng gestraft worden, neemt gij hun toch tot vrienden dan zijt gij als één van hen, bla bla bla.
Allah is de meester van de wereld en heeft de wereld gemaakt voor de moslims, al de rest word bedreigd, en vermaand.
Gezellig samen wonen in ons multiecultureel landje hé.

Twjunk, die oorlogszuchtige taal is ook te vinden in de bijbel. Dat is al genoeg gepost op dit forum. Het gaat er alleen om dat er grote groepen radicale moslims zijn die precies de uitingen er uit halen die andersdenkenden verdoemen. Dat gebeurt nog amper bij andere geloven, ook al zijn er binnen andere geloofsstromingen ook nog genoeg fundamentalisten te vinden die iedere andersdenkende zien als de duivel.

Beste Ericr u heeft 100 procent gelijk, alleen staat de koran er vol van, en het onkennen of negeren ervan word in de koran zelf gezien als een grote zonde, maar goed, ik weet ook dat er genoeg moslims zijn die hun religie in vrede willen beleven, alle respect daarvoor, maar zoals ik daarvoor al zei, dan moeten ze VEEL teksten naast zich neerleggen.

ps, de bijbel kan bijlange nog niet tippen aan hetgeen er in de koran staat. en je weet evengoed als mij dat de bijbel een verzameling is van verschillende boeken die in tegenstelling met de koran niet persoonlijk geciteerd zijn door God.

Greetzzz.

Tja.......Als iedereen nou elkaar zou respecteren.

Sossa gaat zich niet meer moe maken aan dit soort discussies... nope..:nope:

RubenSossa zei:
Sossa gaat zich niet meer moe maken aan dit soort discussies... nope..:nope:

Geef je er maar aan over :D je hoeft je er niet voor terug te trekken! leeeefff jjjjeee uuiiiit!!!!!!!!!!!! Ik weet dat je het wil.. kom maar!!! toe maar!!!

SageFrancis zei:
Geef je er maar aan over :D je hoeft je er niet voor terug te trekken! leeeefff jjjjeee uuiiiit!!!!!!!!!!!! Ik weet dat je het wil.. kom maar!!! toe maar!!!

NEEEEEHHHH!!!!:bawling: :bawling: Ik wil niet meer.. ik kan het niet meer...

jongens, collega's, kameraden.. Het ga jullie goed.. Ik zal een goed woordje voor jullie doen..:suicide:

twjunk zei:
Ik blijf het grappig vinden dat sommige blijven beweren dat de islam een vreedzame godsdiens is, ik vraag me af...hebben jullie eigelijk ooit de koran gelezen? De islam is en blijft een echte oorlogs religie, en wie de islam op een vreedzame manier wil beleven, die moet over verschillende teksten heen lezen. De koran is duidelijk : christenen joden en ongelovigen behoren niet tot uw vrienden en zullen streng gestraft worden, neemt gij hun toch tot vrienden dan zijt gij als één van hen, bla bla bla.
Allah is de meester van de wereld en heeft de wereld gemaakt voor de moslims, al de rest word bedreigd, en vermaand.
Gezellig samen wonen in ons multiecultureel landje hé.

Zo jij hebt duidelijk niet de koeran gelezen

LOL

Wat een achterlijke uitspraak

Spirit16 zei:
Zo jij hebt duidelijk niet de koeran gelezen
LOL
Wat een achterlijke uitspraak

Ik weet dat koran/quor'aan op verschillende manieren word geschreven maar die manier is nieuw.
Wat zou dat maken van jou uitspraak?

Vriendelijke groetjes:D

Spirit16 onderbouw je mening ook eens...iemand achterlijk noemen is wel heel makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Van mij mag elke religie in de vuilnisbak met achterhaalde onzin.

Alleen de Islam als eerst.....:cool:

Ik geloof niet dat er een religie is die voor zoveel onrust en geweld in de wereld zordt als de Islam. Ff losgezien van de moslims die wel vredelievend zijn.

Het behoort tot de Middeleeuwen om elkaars kop in te slaan omdat de een Christen is en de ander Katholiek.

katholieken zijn ook christelijk:cool:

Terug
Naar boven