MuscleMeat

Videoboodschap Samir A.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me dat de wat meer nadenkende moslim die oproep van die Samir sowieso als onzin afdoet. Iedereen weet immers dat de autochtone bevolking de moslims geen vingerbreed in de wegt legt.

Sterker nog; ze kunnen hier meer gedaan krijgen dan in hun eigen land.

Ik vindt het wel jammer dat de jongere Marokkanen gauw geneigd zijn om mee te gaan in dat haatdragende gedrag naar Nederlanders toen.

Kortom makkelijk beinvloedbaar of gewoon uit op rotzooi.

Leviathan zei:
Lijkt me dat de wat meer nadenkende moslim die oproep van die Samir sowieso als onzin afdoet. Iedereen weet immers dat de autochtone bevolking de moslims geen vingerbreed in de wegt legt.
Sterker nog; ze kunnen hier meer gedaan krijgen dan in hun eigen land.
Ik vindt het wel jammer dat de jongere Marokkanen gauw geneigd zijn om mee te gaan in dat haatdragende gedrag naar Nederlanders toen.
Kortom makkelijk beinvloedbaar of gewoon uit op rotzooi.
yupz:cool: je zou ze eens moeten horen over dat soort personen, ze balen er zelf net zo hard van, want ze zijn uiteindelijk ook degenen die met de nek worden aangekeken voor wat zo'n gast allemaal doet:no:

Ook ik krijg hier de schijt van........
Hij zorgt alleen maar nog voor meer problemen en rassenhaat....
hij brengt MOSLIMS in slecht daglicht door zijn achterlijke uitspraken....
Hij verschuilt zich achter zijn geloof om zo macht te krijgen en de jeugd van tegenwoordig is heel erg makkelijk beinvloedbaar en vinden het leuk om rotzooi te trappen......
En weet je wat ik het ergste vind, zijn eigen volk de MOSLIMS vinden het maar niks wat hij doet, maar ze durfen er zelf niks over te zeggen en durfen er niks tegen te doen...........

Die Samir A is gewoon een geschifte debiel die ze van mij meteen mogen afschieten!

Gelukkig maar dat Samir te dom is om echt gevaarlijk te zijn. Ik hoop niet dat er nog ergens een gast rondloopt die wél slim genoegis zich gedeisd te houden tot hij echt klaar is voor een aanslag.

Dat hoop ik ook niet "Zelda".

Ik vind dat er in de moslimgemeenschap iemand op moet staan en die gasten moet aanpakken! Ze vinden het allemaal zo erg, maar ik denk dat wanneer zo'n Sammir A door een kogel van een agent wordt overhoop geschoten dat de pl**ris hier uitbreekt.

RichardV zei:
Ik vind dat er in de moslimgemeenschap iemand op moet staan en die gasten moet aanpakken! Ze vinden het allemaal zo erg, maar ik denk dat wanneer zo'n Sammir A door een kogel van een agent wordt overhoop geschoten dat de pl**ris hier uitbreekt.

Dat zonder meer.

De wat oudere moslims zullen denken; het is zn eigen schuld.

De jongere generaties zullen de nederlanders alleen nog maar meer gaan haten.

Misschien is het eens tijd dat er eens de pl**ris uitbreekt, dan de relschoppers meteen flink gaan aanpakken zoals het zou moeten. Misschien dat dit een manier is waarop justitie weer respect kan krijgen...

Jinsu zei:
Misschien is het eens tijd dat er eens de pl**ris uitbreekt, dan de relschoppers meteen flink gaan aanpakken zoals het zou moeten. Misschien dat dit een manier is waarop justitie weer respect kan krijgen...

:roflol:

Ik hoorde zojuist dat men tegen die Samir A. 6 jr + 9 mnd hebben geeist wegens het voorbereiden van aanslagen.

Zolang ze er telkens met zulke kinderstrafjes afkomen gaat dit land rechstreeks naar de verdoemenis.

Als ie veroordeeld wordt staat ie na iets meer als 4jr weer buiten bij goed gedrag. Laatste deel van de straf zou ie dan ook nog in een halfopen inrichting mogen uitzitten ook.

Kan ie in de weekenden weer aanslagen beramen.

Jinsu zei:
Als het hier net zo misgaat als in Parijs, denk je dan echt dat iemand flink aan wordt gepakt? De gendarmerie doet al weinig, de Nederlandse politie zal vermoedelijk zelf de brandbommen uit gaan delen, zodat ze niet aangeklaagd worden voor het discrimineren van allochtonen die "zich willen uiten".

Leviathan zei:
Ik zeg jullie dat er tussen ons en jullie alleen de taal van het zwaard zal gelden tot jullie Moslims met rust laten en de weg van de vrede kiezen.
Wij zullen wraak nemen voor elke Moslim die gesneuveld is terwijl hij de eenheid van Allah aan het verdedigen was. Jullie worden als strijders beschouwd omdat jullie deze regering hebben gekozen.
Hij weet het wel mooi te zeggen hoor.
Nogal inspirerend.

De heilige oorlog zal een spoor van vernietiging trekken door het land van ongelovige dwazen!
Wij ijzerbroeders zullen olympische halterstangen brandend in de tuinen zetten bij hun die de krachtsport verloochenen. Ecto’s zijn de h**ren van de Katabolie, zij zullen eeuwig bloeden en wraak zal ons deel zijn.

En? Best goed toch?

Lauw zei:
Hij weet het wel mooi te zeggen hoor.
Nogal inspirerend.
De heilige oorlog zal een spoor van vernietiging trekken door het land van ongelovige dwazen!
Wij ijzerbroeders zullen olympische halterstangen brandend in de tuinen zetten bij hun die de krachtsport verloochenen. Ecto’s zijn de h**ren van de Katabolie, zij zullen eeuwig bloeden en wraak zal ons deel zijn.
En? Best goed toch?

whahahaha :roflol:

Lauw, onze DBB columnist.

En hij die de profetie van Arnold verwerpt zal eeuwig branden in de zwavelputten van de Smithmachine. Eeuwige leg-extensions en talloze soja-shakes zullen hen geselen die niet de weg van de compound oefening volgen.

En hij die de profetie van Arnold verwerpt zal eeuwig branden in de zwavelputten van de Smithmachine. Eeuwige leg-extensions en talloze soja-shakes zullen hen geselen die niet de weg van de compound oefening volgen.
On-topic: ik wordt nogal melig als ik zo’n extremistische gek weer eens hoor orakelen over hoe alle ongelovigen (ongelovig in hun ogen) eraan gaan.
Die speeches van die Taliban knuppels zijn ook goud. :D
Of die ene minister van Irak die tegen iedereen die het horen wilde verkondigde dat Zie Amieriekans wiel purn in zeir tanks. Allah wiel krusj zem. En dan zag je op de achtergrond hoe de Amerikaanse Abrahams Bagdad binnen reden. :roflol:

Die Samir A is voor altijd verloren. Als je die loslaat dan pleegt hij een aanslag, zo simpel is het.
Maar het zou wel lachen zijn als ze hem een column in een krant gaven ofzo. In het NRC ofzo.

De 7 plagen van Egypte zijn nog te goed voor de westerse zwijnen! Amsterdam zal branden als Sodom en Gomorra. Dat soort bullshit zorgt iig voor een humoristisch begin van de dag.

zijn allemaal kneusjes en sprokkelaars. Hopen dat met weinig een maatschappij ontwricht kan worden. Verbaasd mij wel dat hij niet op straat in elkaar gemept is toen hij nog vrij was. I ben hem niet tegengekomen in ieder geval.

Lauw zei:
De 7 plagen van Egypte zijn nog te goed voor de westerse zwijnen! Amsterdam zal branden als Sodom en Gomorra. Dat soort bullshit zorgt iig voor een humoristisch begin van de dag.

Weet je gozer, ik heb een Egyptische zwager. Ook moslim dus. Toen ie tot voor begin dit jr nog in Egypte zat deed is alles wat Allah verbiedt:

Blowen, alcohol drinken, geen Ramadan, coke kende hij daar ook wel ;) .

Nu ie eenmaal in Nederland is, is ie ineens overtuigd streng moslim met de bekrompen gedachten van dien. Mn zus mag geen korte rokken meer aan etc.

Doet ze toch wel, maar goed. :D

dj_phreak zei:
Als het hier net zo misgaat als in Parijs, denk je dan echt dat iemand flink aan wordt gepakt? De gendarmerie doet al weinig, de Nederlandse politie zal vermoedelijk zelf de brandbommen uit gaan delen, zodat ze niet aangeklaagd worden voor het discrimineren van allochtonen die "zich willen uiten".
Ik denk dat het niet meer lang duurt voordat men in Parijs het leger gaat inzetten, eens kijken wat er dan gebeurd. Het eerste dodelijke slachtoffer is al te betreuren :( . En ik denk zelfs dat de Nederlandse politie gebruik van het vuurwapen gaat maken als het echt erop aankomt ;) , zelfs die Belgen kunnen er wat van :p .

ik ben dat terrorisme echt zat!

ik woon tegenover het AIVD.. ik kwam terug van uitgaan (flink dronken) en toen sneed ik een stukje af door de bosjes en toen stonden er meteen 2 gasten met een MP5 voor me.. lekker dan..

ze moeten die samir A lekker naar de leidse hogeschool laten gaan.. als ik naar de Univ ga dan kom ik er langs dus dan kom ik hem misschien tegen.. en dan zal ik hem ff terroriseren, met mn vuist op zn hoofd net zo lang tot hij het licht heeft gezien :D

ok.. ik weet niet wat hier nou echt on-topic aan is.. maar ik moest het ff kwijt :rolleyes:

Terug
Naar boven